Olitko edellisessä elämässä nainen vai mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettikää asiaa ja vastatkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettikää asiaa ja vastatkaa

Vieras
Ite olin varmaan mies, koko naiseksi tulo oli niin järkyttävä kokemus sillon teininä. Äitiysasiat on olleet mulle ihan utopiaa, alusta lähtien..
Tykkään katella naisia "sillä silmällä", niin kuin voisin panna niitä.
Ehkäpä jos seuraavassa elämässäkin oisin naispuolinen, kaikki ei olis niin outoa kuin nyt on ollu.

Mä olen vieläkin sen verran äijämäinen että mä oon takuulla ollut edellisessä elämässäni mies. Johan nuo jäänteinä jääneet viikset ja partakin siitä kertoo :whistle:

Musta tuntuu että ne on olleet naisia viime elämässä, jotka potee tässä elämässä vauvakuumetta jo teineinä. Tai no jatkuvasti. Niille naiseus on jo tuttu juttu.
Miksei niitä tule pinoon.
Voisitte vähän perustella vastauksianne!

Mies, ehdottomasti. Olen pienestä pitäen ollut niin poika/mies että olla voi :) tyttöjen jutut ei kiinnostsanu yhtään, olin mielummin poikien seurassa tekemässä kaikkee tyhmää kun leikkimässä nukeilla ja isompana en tykkää hirveesti nais puolisista ihmisistä. Pari hyvää kaverii on naisia, loput joita enemmän on mies puolisia. Minun mies ei vaan oikein tykkää/ymmärrä noita miun mies kavereita. Ja ne todellakin on vain kavereita!

Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:
Mies, ehdottomasti. Olen pienestä pitäen ollut niin poika/mies että olla voi :) tyttöjen jutut ei kiinnostsanu yhtään, olin mielummin poikien seurassa tekemässä kaikkee tyhmää kun leikkimässä nukeilla ja isompana en tykkää hirveesti nais puolisista ihmisistä. Pari hyvää kaverii on naisia, loput joita enemmän on mies puolisia. Minun mies ei vaan oikein tykkää/ymmärrä noita miun mies kavereita. Ja ne todellakin on vain kavereita!

Mut jos et hirveesti tykkää naisista, niin sillä perusteella oot ehkä viimeks ollu nainen.. tai no, se ei siis ainakaan kerro mitään.

Mä olin Hitler
e142.gif

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:

Mut jos et hirveesti tykkää naisista, niin sillä perusteella oot ehkä viimeks ollu nainen.. tai no, se ei siis ainakaan kerro mitään.

Niin totta, jos sitä alkaisi noin ajattelemaan.. Monesti olen vain tokaissut ihmisille, että olin edellisessä elämässä mies :D ja piste.

En tiedä.

En oikeastaan edes usko jällleensyntymään...

Paitsi että mä olen hukkunut laivassa (siis suuremmalla todennäköisyydellä olen ollut silloin mies) ja heinäsirkat ovat taatusti aiheuttaneet mulle jotain ikävää. :xmas: