Olispa kiva kun tulisi palkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Joopasen joo. Ei sitten maksanut työnantaja palkkaa vaikka näin on soppariin kirjattu. Enpä taida mennä töihin ollenkaan, hoitakoon itse puljunsa. Saankohan karenssin jos lähden tuosta syystä kävelemään koeajalla?

[QUOTE="äippä";24336284]Kysytty on, mutta vastausta ei ole saatu...[/QUOTE]

Mistä olet kysynyt? Työnantajalta vai pankista? Mulle jäi tulematta pari viikkoa sitten ja niin jäi monelle muullekin- oli jossain sepassa vikkoo eikä palkat olleet päässeet kirjautumaan tilille.

Kysy ensin palkanlaskennasta ja muilta työntekijöiltä. En heti jättäisi menemättä töihin, voihan siellä olla vaikka väärä tilinumero, jonka SÄ olet ilmoittanut. isompi paha se karenssi sit olisi

Maksamattomat palkat on tietenkin pätevä syy irtisanoutua ilman karenssia.
Hei haloo, rahan takia siellä töissä käydään.

Tietääkö joku, miten on tuollaisten jatkuvien, useiden kymmenien prosenttien palkanalennusten kohdalla.
Tai taisi olla typerää kysyä.
Ei taida olla este karenssille, ei sittenkään.

Nämä palkanalennuksethan on lailliseksi toiminnaksi todettu.
Joka päivä lasken ja lasken mitä saisin jos alkaisin työttömäksi.
Puolison tulot, työssäoloehto jne.
<<<taidan heittää noppaa, sanonko itseni irti vai ei.

Menee nimittäin pian maksut ulosottoon palkan alenemisten takia.
Sitten niiden maksamisessa lisäraha olisi plussaa. Eli jos jäisin työttömäksi, vois olla että tulomme lisääntyisivät.
'vaikuttiko puolison tulot lainkaan, jos pääsee liiton rahoille, en muista sitäkään...

Tässä tapauksessa oli kyse inhimillisestä erehdyksestä, jonka työnantaja korjas heti. Hyvä niin! Olen nimittäin ehtiny jo useemman kerran tapella palkoista (ei ole kyse samasta työnantajasta ) joten enää en siihen suostu. Kiva kun selvisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;24340812:
Tietääkö joku, miten on tuollaisten jatkuvien, useiden kymmenien prosenttien palkanalennusten kohdalla.
Tai taisi olla typerää kysyä.
Ei taida olla este karenssille, ei sittenkään.

Nämä palkanalennuksethan on lailliseksi toiminnaksi todettu.
Joka päivä lasken ja lasken mitä saisin jos alkaisin työttömäksi.
Puolison tulot, työssäoloehto jne.
<<<taidan heittää noppaa, sanonko itseni irti vai ei.

Menee nimittäin pian maksut ulosottoon palkan alenemisten takia.
Sitten niiden maksamisessa lisäraha olisi plussaa. Eli jos jäisin työttömäksi, vois olla että tulomme lisääntyisivät.
'vaikuttiko puolison tulot lainkaan, jos pääsee liiton rahoille, en muista sitäkään...

Mä otin lopputilin kun työnantaja uhkas tiputtaa palkkaa 1500€:sta 600euroon. Tuli 3kk karenssi mut sen jälkeen sainkin työttömyyskassasta reilu tonnin kuussa, eli loppupeleissä loparit kannatti!

Yhteistyössä