Olispa joku paikka minne mennä...

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ollaan vaihteeks riidelty miehen kanssa.. Nyt tuli sit viimenen pisara kun haukkui mua huoraks ( eikä tod. oo aihetta) ja sanoi että mua pitäis kunnolla hakata jne.. Huusi ja haukkui mua, esikollekki koko ajan hoki kuinka huono äiti sillä on..

Mies lähti johki, ja toivottavasti ei tuu hetkeen takas.. Mut mua haluaisin lähtee ton lapsenkaa yöks johki, ja soitinki jo jos voitais mennä mun vanhemmille ( äidille ), mutta ei kuulemma voida kun lähtevät aamusta mökille ? AHA on siinäki syy. Tuntuu pahalta kun ei ole paikkaa minne mennä ja kun en oikeesti haluis olla täälläkään..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Selostitko äidilles oikean syyn miks haluut tulla? Ja silti sanoo ettette voi? :hug: :'(
No kerroin. Sanoi vaan koitahan nyt ryhdistyä, sit sanoin että kun menee maanantaina töihin saa katsoa jos löytyy jotain sopivaa vuokra-asuntoa koska nyt meinaan muuttaa täältä pois, nauroi sillekkin vaan... :/
 
Rukoilijasirkka
Soita äidillesi ja käske jättää avain johonkin, että pääset sisään. Sun ei kuulu olla paikassa, jossa sua uhkaillaan ja haukutaan, eikä lasten ainakaan.


Voihna ne lähtee mökille, mene äitis asuntoon pakoon, vaikka se ei oiskaan kotona. Varmasti äidillesi sopii, jos kerrot oikean syyn.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Selostitko äidilles oikean syyn miks haluut tulla? Ja silti sanoo ettette voi? :hug: :'(
No kerroin. Sanoi vaan koitahan nyt ryhdistyä, sit sanoin että kun menee maanantaina töihin saa katsoa jos löytyy jotain sopivaa vuokra-asuntoa koska nyt meinaan muuttaa täältä pois, nauroi sillekkin vaan... :/
Ohhoh, mikä äiti... :( :hug:

Onko sulla ketään muuta tuttua?

Turvakoti?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Soita äidillesi ja käske jättää avain johonkin, että pääset sisään. Sun ei kuulu olla paikassa, jossa sua uhkaillaan ja haukutaan, eikä lasten ainakaan.


Voihna ne lähtee mökille, mene äitis asuntoon pakoon, vaikka se ei oiskaan kotona. Varmasti äidillesi sopii, jos kerrot oikean syyn.
Mulla on heille kyllä oma avain. Niin sitä mäki ihmettelin, että miksi en vois jäädä aamusta sinne, vaikka lähtisivät, ennenkin sielä ollut yksinäni..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tavallista pahemmalta haukkumiselta tuo vaan kuulosti. Turvakodit on tarkoitettu oikeasti hakatuille, ei henkisesti loukkaantuneille.
Niin mut jos sanoo, että sut pitäs hakata, must se on kyl aika uhkaavaa. :eek:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Soita äidillesi ja käske jättää avain johonkin, että pääset sisään. Sun ei kuulu olla paikassa, jossa sua uhkaillaan ja haukutaan, eikä lasten ainakaan.


Voihna ne lähtee mökille, mene äitis asuntoon pakoon, vaikka se ei oiskaan kotona. Varmasti äidillesi sopii, jos kerrot oikean syyn.
Mulla on heille kyllä oma avain. Niin sitä mäki ihmettelin, että miksi en vois jäädä aamusta sinne, vaikka lähtisivät, ennenkin sielä ollut yksinäni..
No soita kumminkin ja kysy vielä. Sano, että pelkäät.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sut pitäisi hakata tarkoittaa olet helvetin vittumainen ihminen. Se on eri asia, kun aion hakata sinut.
No huhhuh, onhan toi aika pelottavasti sanottu! :eek: Kyllä mä pelkäisin jos joku tuttu tolleen sanois oikeessa elämässä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo no turvakoti ei tunnu ihan oikealta paikalta, lähinnä kaipaisin vaan johki tutun luokse missä sais olla rauhassa, eikä tarvitsisi kuunnella tollasta p*skaa. :/
:hug: No soita viel äitilles ja sano, että meet sinne siksi aikaa kun ne on pois, ettet joudu sillan alle. Ja lapsiakin ajatellen.
 
vieras
Mitäs jos yrittäisit jutella miehesi kanssa, kun tulee takaisin. Teillä on nyt joku asia siellä tiivistynyt siihen pisteeseen, että mieheltä on palaneet käämit. Yritä itse rauhoittua nyt ensin, ettei mene pahaksi taas. Kyllä se siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Soita äidillesi ja käske jättää avain johonkin, että pääset sisään. Sun ei kuulu olla paikassa, jossa sua uhkaillaan ja haukutaan, eikä lasten ainakaan.
peesi! soita nyt äidilles ja kysy, etkö vois kuitenkin mennä sinne, ihan lastenkin takia.
 
vieras
Omien pahoitettujen tunteiden ei pidä viedä tilannetta mihinkään suuntaan. Kyllä aikuisten (vaikka nuorienkin) pitää osata sopia asiat ilman pakenemista äidin helmoihin. Myöhemmät ratkaisut on sitten asia erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Omien pahoitettujen tunteiden ei pidä viedä tilannetta mihinkään suuntaan. Kyllä aikuisten (vaikka nuorienkin) pitää osata sopia asiat ilman pakenemista äidin helmoihin. Myöhemmät ratkaisut on sitten asia erikseen.
totta se on tämäkin. Itse vaan tiedät onko uhkailu suutuspäissään sanottua kunhan tokasen -tasoa(ei siis hyväksyttävää silti) vai onko oikeeasti tulossa tappelu :|
 
ap
jos tää olis siis ensimmäinen kerta niin en kai reagois tähän mitenkään mutta, jos talvesta saakka ollut tälläistä, niin nyt tuli piste enkä jaksa enään katsoa tälläistä.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Omien pahoitettujen tunteiden ei pidä viedä tilannetta mihinkään suuntaan. Kyllä aikuisten (vaikka nuorienkin) pitää osata sopia asiat ilman pakenemista äidin helmoihin. Myöhemmät ratkaisut on sitten asia erikseen.
Jooh, osasihan tuo mieskin tosi hyvin sopia asiansa. Joillekin miehille on tyypillistä tuo haukkuminen ja alistaminen ja sitten lähdetään ovet paukkuen pihalle. Silloin käyttäytyy kyllä todella epäkypsästi... Ja kokemusta on, tässä tilanteessa ei keskustelut ole auttaneet kun sitä huoraa vaan tulee. Toivottavasti sinun miehesi ei ikinä mene näin pitkälle, mutta minä ainakin sain turpaani kun sanat olivat loppu. Ei katumuksen häivää. "Mitäs olet ollut niin vittumainen koko päivän, etkö sä vitun huora tajua että mullakin menee hermo joskus. Saat syyttää vaan itteäs."

Kegään ei saa huoraksi haukkua varsinkaan ilman syytä, ei lapsien nähden varsinkaan. Väkivallalla ei saa uhkailla. Ja muista, että jos hän kerrankin sinuun koskee, niin se tulee tapahtumaan aina uudestaan. Ellei sitten oikeasti myönnä että itessä vika... Mutta toivottavasti tuo oli nyt vain jotain suuttumista ja saatte asianne sovittua. Minä laittaisin kovan kovaa vasten, tuollaista käytöstä ei tule sallia missään nimessä.
 
vieras
En minä siis väitä, ettei tilanteessa pahasti vikaa ole, mutta ei minusta "nyt tuli piste"-tilanne vaadi akuuttia karkuunlähtöä. Jos muka vaatii, niin se on mielenpahoituksesta johtuvaa "hysteerisyyttä". Näytetään, että näin ei minua kohdella. Sen voi sanoa miehelle, ei sitä tarvitse erikseen näyttää. Kun on arki, niin asuntoa tai terapia-apua hakemaan, kuten aikuiset tekevät.
 

Yhteistyössä