Oliskohan mun mahdollista päästä kunnallisella puolella rintojen piennenykseen/kohotukseen? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
anteeks mut mikä idea on peittää nännin kärki jos kuitenkin koko nännipiha näkyvillä?
ja en valitettavasi osaa vastata kysymykseesi.
koska saa paremman kuvan siitä, miten kaukana nänni on siitä missä sen pitäisi olla.

otan osaa
Tiedän miten nuo vaikuttaa naiseuteen ja itsetuntoon. Tai en tiedä jos itsetunto ois kohdillaan, pitäiskö nuita hyvinä rintoina. Mikä koko sulla on ? mulla 75D tai DD. Jos sinä pääset niin meen kyllä minäkin. Rohkea olet. Toivottavasti tekstini ei loukkaa. Varmaan et ihastuksen huokauksia odottanutkaan...

milesaway
Mullla myös tuollaiset,ja pyysin kunnalliselta pienennystä kun hartiakivut ovat järkyt myös eikä noita nahkapusseja oo kiva näytelläkkään kelleen. Eipä tullu myöntävää päätöstä. :( kärsi tässä nyt sitten. Mulla 80D

d
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
anteeks mut mikä idea on peittää nännin kärki jos kuitenkin koko nännipiha näkyvillä?
ja en valitettavasi osaa vastata kysymykseesi.
koska saa paremman kuvan siitä, miten kaukana nänni on siitä missä sen pitäisi olla.
??? Öö no missä ihmeessä sen pitäs olla :eek:

d
Alkuperäinen kirjoittaja milesaway:
Mullla myös tuollaiset,ja pyysin kunnalliselta pienennystä kun hartiakivut ovat järkyt myös eikä noita nahkapusseja oo kiva näytelläkkään kelleen. Eipä tullu myöntävää päätöstä. :( kärsi tässä nyt sitten. Mulla 80D
No maksa. Pääset leikkaa.

d
vaiva on enemmän esteettinen, myönnetään. Mutta myös hartiat on usein jumissa.
Just ja luulit kunnalta sitten saavan ilmaiseksi tuon, kun aikas monilla on OIKEASTI tarvetta!!!

Maksa, saat kohotuksen ja vaikka silkkarit.

ps. mullakin hartiat jumissa, kuppikoko vaihdellu b-c, yhtä jumissa aina.

G
Mun tietojen mukaan kunnallisella ei oikee pääse ellei niist oo oikeesti jotai fyysistä haittaa, esim jatkuvaa päänsärkyä ku ne painaa niin paljon et harteet jumissa, tai jatkuvaa selkäsärkyy.. siel ku ei oikee tehä sellast kosmeettista leikkausta niinkää ku terveydellisistä syistä.

Eikä ne näytä siltä että kunnallisella otettas hoitaakseen, mitä nyt ite ajattelis siitä kuin isoja jne ne leikkelee. Ite joskus miettiny samaa mutta kun ei suurempia kipuja ja särkyjä ole niin en ole sen enempää asiaa vieny eteenpäin.

Tietty voisit yrittää kehittää särkyä ja ehkä jopa vedota psyykkisee puolee? Siis että niistä aiheutuu kauhee stressi ja pelko ja mitä kaikkee niistä nyt voikaan aiheutua, kun ei hyväksy miltä näyttää ja pelkää että muutkaan ei niin tee.

milesaway
Alkuperäinen kirjoittaja d:

Jos olis fyrkkaa niin maksashan sitä. kun ei oo ni kärsiä pitää.

gg
Alkuperäinen kirjoittaja tiinari:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
vaiva on enemmän esteettinen, myönnetään. Mutta myös hartiat on usein jumissa.
Kuten myös monella AA-kuppilaisella on hartiat jumissa.
muttei rinnoista johtuen. On muuten aikas eriasia...
No mistähän sitä aina tietää onko ne rinnoista vai ei...
Voihan sitä valehdella vaikka mistä kivuista, että saa ilmaset tisut

riippari
Siis sun nännithän on viel kohillaan. Mun tissit on oikeesti sellaset ku lapset piirtää; U-kirjaimet, missä piste alapuolella :D
No joo, oikeesti ei kyl naurata, mut näin ny vaan on

d
Alkuperäinen kirjoittaja d:

Jos olis fyrkkaa niin maksashan sitä. kun ei oo ni kärsiä pitää.
Niinpä. Ei ne munkaan naamaa fiksaa ilmaseksi, eikä hampaita, eikä muutakaan.

Sellasta se.

Yhteistyössä