Olisko tyhmää erota seksin vähyyden takia?

  • Viestiketjun aloittaja halukas
  • Ensimmäinen viesti
halukas
Kun mies muuten ok, mut ei halua enää kun harvoin mun kanssa seksiä ja keksii kaikkia tekosyitä miksi ei halua esim. liika väsymys yms. toista naista sillä ei ole mutta tuntuu ettei seksi minun kanssa sitä enää kiinnosta.
 
MBD
Mitä lääkkeitä miehille on haluttomuuteen? Tietääkseni pienet siniset pillerit eivät auta siihen, jos ei halua seksiä. Ne kyllä saa seisokin aikaiseksi, mutta sillähän ei ole mitään tekemistä sen kans, jos oikeasti ei halua.
 
r
Mulle seksi ei ole niin kovin tärkeää, joten en pysty kuvittelemaan että seksi voisi oikeasti olla syy erota ja rikkoa lapselta perhe jos muuten kaikki menee hyvin. Itsekästä se ainakin olisi, kuinka monella oikeasti menee seksi arvoasteikossa perheen yläpuolelle?
 
Ei olisi tyhmää erota. Tuohon haluttomuuteen voi olla niin monia syitä, joita ei lääkkeillä paranneta. Mun mielestä jokaisella ihmisellä on oikeus tuntea olevansa haluttu eikä kannata "tuhlata" aikaa suhteessa jossa ei ole tyytyväinen.
 
Ooo
Jos tuo on ainoa syy, niin olisi tyhmää. Mutta eihän se koskaan ole ainoa syy. Tässkin se olisi kai se, ettei mies oikeasti puhu mistä kiikastaa. Jos apu kelpaa, niin käykää terapiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Mulle seksi ei ole niin kovin tärkeää, joten en pysty kuvittelemaan että seksi voisi oikeasti olla syy erota ja rikkoa lapselta perhe jos muuten kaikki menee hyvin. Itsekästä se ainakin olisi, kuinka monella oikeasti menee seksi arvoasteikossa perheen yläpuolelle?
Olet oikeassa MUTTA, jos elämässä/parisuhteessa jokin asia tökkii ja pahasti niin se vaikuttaa kyllä kaikkeen muuhunkin -> lapsiin.
 
Ooo
Onko joku omassa suhteessaan vaan seksin takia ja olisi niin helposti heittämässä kaiken menemään jos seksi loppuisi? Jos kävisi onnettomuus? Jos itselle kävisi joku opnnettomuus, eikä pystyisi seksiin, niin olisiko ok, että mies vain häipyisi? Se muu yhteinen elämä olisi vain joku seksisuhteen sivutuote?
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei meilläkään puhuminen auta mut sit rikkoutuisi taaperolta perhe ja hän rakastaa isäänsä yli kaiken.
Eli teillä on vielä aika pieni, ja ehkä vaativakin lapsi? Milloin tämä seksin vähyys on alkanut? Onko ollut koko suhteen ajan, vai vasta raskauden ja lapsen syntymän jälkeen? Kuinka väsyneitä olette lapsen hoitoon? Onko miehellä jotain muita työläitä juttuja menossa samaan aikaan? Vaativia juttuja töissä, talonrakennusta, opiskult tiukassa vaiheessa? Alle 3-vuotiaiden lasten vanhemmat ovat elävät yleensä aika tiukkaa aikaa eikä siinä välttämättä seksi enää ole päällimmäisenä mielessä, mutta tilanne voi korjaantua myöhemmin kun elämä helpottuu. Voisiko olla tällaista teillä?
 
ap
miehellä monta vaativaa hommaa elämässä ei talonrakennusta mutta muita asioita kylläkin. Lapsi on alle 3v muita lapsia ei ole. Tullut pikkuhiljaa ehkä 2v aikana ettei mies oikein seksistä ole innostunut pitää ehkä vielä 1-2v katsoa jos tilanne joskus paranisi.
 
vieras
Hommaa rakastaja. Ihan oikeasti. Tää on niin ahdasmielinen palsta, että ei ymmärretä ja hyväksytä tällaisia tarpeita. Jos olette muuten onnellisia, mut hän ei halua seksiä, niin varmaan ei voi hirveästi protestoida, jos haluat jatkaa yhteiseloa, mutta saat sit seksiä ja läheisyyttä muualta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no melkein kaikki tuntee mut tällä paikkakunnalla joten rakastajan hankkiminen ei onnistu, lisäksi en halua pettää miestäni ja tiedän ettei hän rakastajaa hyväksyisi.
No on se aika jullikka jos ei itse anna eikä hyväksy, että haet muualta. Ja kannattaako tunnustaa jos pettää. Ja onko se edes pettämistä, jos hän on tällä tasolla tavallaan itse jättänyt sut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on se aika jullikka jos ei itse anna eikä hyväksy, että haet muualta. Ja kannattaako tunnustaa jos pettää. Ja onko se edes pettämistä, jos hän on tällä tasolla tavallaan itse jättänyt sut.
Just..
 
vieras
Tässä on aika monta pointtia. En itse haluaisi avata keskustelua miehen kanssa tästä siksi, että valitan aina samasta asiasta. Mitään parantumista asian suhteen en ole nähnyt, vaan joudun aina pyytämään joka kerta seksiä. Se kyllä syö naista ja ei tunnu luonnolliselta tavalta harrastaa seksiä.
Mies "antaa" sitten pakosta..
 

Yhteistyössä