Olisko tyhmää tatuoida yks lapsen piirustus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmailee

Vieras
Mulle tosi tärkeä piirustus, jonka esikoinen on tehnyt 4-vuotiaana, oliskin kiva ikuistaa. Se on jotenkin niin liikkis kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Oisko ihan tyhmä idea? Ei ois ainakaan toisella samanlaista :)

Toinen, jota olen pitkään harkinnut, on suojelusenkeli, jossa olis siipien suojassa lasteni nimet. Mutta tuleeko mieleen, että ovat "enkelilapsia"?

Idea on hyvä. Sitten kun kuolet, ihosi nyljetään ja parkitaan ja piirustustatuointi saa uuden elämän lapsesi olohuoneen seinällä.

En kannata kohtalon manaamista enkelitatuoinnilla. Jos lapset olisivat jo kuolleita, niin se olisi eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Idea on hyvä. Sitten kun kuolet, ihosi nyljetään ja parkitaan ja piirustustatuointi saa uuden elämän lapsesi olohuoneen seinällä.

En kannata kohtalon manaamista enkelitatuoinnilla. Jos lapset olisivat jo kuolleita, niin se olisi eri asia.
Hui! Enpä ole moista näkökulmaa ajatellut.

mun mielestä ei ole huono idea tuo piirrustuksen laittaminen. ellei siitä tulisi vaikka koko selän kokosta, silloin se vois olla aika naurettavan näkönen. jos se tulis noin nyrkin kokosena jonnekkin niin ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vätys:
mun mielestä ei ole huono idea tuo piirrustuksen laittaminen. ellei siitä tulisi vaikka koko selän kokosta, silloin se vois olla aika naurettavan näkönen. jos se tulis noin nyrkin kokosena jonnekkin niin ok.
Joo ei mitään jättiä tietenkään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Tee niin ku meillä. Meillä on esikoisen n.3v tekemä tosi hieno (siis 3v:n tekemäksi hieno) piirustus kehystettynä olohuoneen seinällä vieläkin (poika nyt 12v). Säilyy se niinkin.
Sen mä olen jo tehnyt..

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmailee:
Mulle tosi tärkeä piirustus, jonka esikoinen on tehnyt 4-vuotiaana, oliskin kiva ikuistaa. Se on jotenkin niin liikkis kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Oisko ihan tyhmä idea? Ei ois ainakaan toisella samanlaista :)

Toinen, jota olen pitkään harkinnut, on suojelusenkeli, jossa olis siipien suojassa lasteni nimet. Mutta tuleeko mieleen, että ovat "enkelilapsia"?

No olisi. Kaikki tatuoinnit on typeriä.

Nostan tämän vielä ja lähinnä haluaisin kuulla mielipiteitä tosta suojelusenkeli-asiasta. Olin ajatellut, että se tarkottaisi suojelua lapsilleni, mutta taitaa olla huono idea?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Voi, joku lapsen piirtämän pääjalkanen vois olla ihana :D ihan pienenä ja mustalla,ei väreillä.
No se on just sitä tyyliä. Siinä on niinku minä ja poika itse. Sinisellä piirtänyt viivan, koska olemme uimassa. Ei meillä ole siinä edes käsiä piirretty, mutta vahingossa saanut meille niin ihanat ilmeet ja kaikki :)

Oon nähny yhdellä miehellä käsivarressa just sellasen pienen pääjalksen kuvan :) Musta se oli kivan näkönen ja tulin hyvälle tuulelle kun ajattelin että miten se isä välittää lapsistaan.

En tiedä. Musta ois outoa jos mun äidilläni ois joku mun pienenä piirtämä tuherros muistona. Ihan kun se kaipais vaan niitä aikoja kun olin pieni ja söpö. Ja haluais muistaa vaan sen söötin ajan.

Yhteistyössä