Olisko teistä maatakaatavan kamalaa, jos joku vajaavainen lähentelisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fgfg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fgfg

Vieras
Siis eräs harrastustuttu laittoin feispuukissa päivitykseensä, että oli auttanut "vajavaista" ja saanut palkkioksi lähentelyä. Ja kuvaili, kuinka oksettaa vieläkin.

Joku oli sit siihen kysynyt että ymmärsikö se "vajavainen" mitä teki, johon tuttavani vastasi, että "vajakki" ymmärsi mitä halusi, mutta ei ymmärtänyt miten käyttäydytään.

Jotenkin itselleni tuli paha mieli, lähinnä yleisesti tuosta. Omasta mielestäni asiaa alentava tekijä on tuo "vajavaisuus", kun toinen ei ymmärrä miten käyttäydytään. Eihän sille mitään voi.

mua inhottaisi kenen tahansa tuntemattoman ihmisen lähentely.

Miksei niiltä "vajailta" muka saa odottaa käytöstapoja? Miksei niille voi opettaa? Oppiihan ne muutakin, niin miksei sitä, että toisiin saa käydä kiinni?

Kyllä mua inhottaa kenen tahansa vieraan ihmisen lähentely. Ymmärsi hän tai ei mitä tekee.

Mutta ei nyt tuolla tasolla kuitenkaan että hehkuttaisin oikein pitkin kaveripiiriäni että "voi miten mua nyt oksettaa ja inhottaa". Tollanen käytös mua enemmän oksettaa. Sellasista lähentelyistä kuitenkin pääsee eroon ja voi sanoa että minä en pidä tuosta tmv.

on käynyt näin useastikkin. Omalla osallani olen ajatellut sen näin, että ystävällisyys on tulkittu väärin. On ollut röyhkeämpää ja suorempaa lähestymistä (kyseessä tosin sellaiselta ihmiseltä joka ei ihan oikeasti ymmärrä toimiaan) ja sitten ihan ihastumista ja jota on pitänyt nätisti toppuutella. Enkä ole tätä kokenut mitenkään ällöttävänä tai inhottavana, ihan niinkuin kenen tahansa lähetelyssä niin itsestä lähinnä tuntunut vähän nololta torjua.
Eli minunkin mielestäni aivan käsittämättömän karua kieltä ja tosi noloa tältä face päivittäjältä tuollainen

[QUOTE="vieras";23717350]mua inhottaisi kenen tahansa tuntemattoman ihmisen lähentely.

Miksei niiltä "vajailta" muka saa odottaa käytöstapoja? Miksei niille voi opettaa? Oppiihan ne muutakin, niin miksei sitä, että toisiin saa käydä kiinni?[/QUOTE]

Samaa mieltä tässä.

Mun yhden kaverin pikkuveljellä on down ja hänhän rakastaa tanssimista. Kaikki tutut käy tanssittamassa häntä kun ovat tottuneet. Annas olla kun poika baarissa menee kysymään daameja tanssimaan niin miehet sille suuttuu. Vaikka naamasta jo näkee että ei varmaankaan muodosta mitään uhkaa pokata kenenkään vaimoa. Ihan nätisti siis kysyy tanssimaan vaan. Kerran jos toisenkin on isoveli tullut sitten setvimään tilannetta. Naisista se ei vaikuta maatakaatavan kamalalta, mutta en kyllä muista että kukaan olis suostunut.

[QUOTE="vieras";23717372]Samaa mieltä tässä.[/QUOTE]

olisihan se mukava jos se opettaminen sujuisikin sormia napsauttamalla...käykää itse kokeilemassa alan hommia. Parhaamme yritetään... :)

Yhteistyössä