olisko täällä mulle laihdutuskaveria(10kg)?

no mä
kanssa haluisin saada ton painon putoomaan... :) 10 kiloo alkuun, sit viel viis... ainakin, mut mulla vaan jotenkin kummasti motivaatio hukkuu jonnekkin tosi nopsaan, en tie vaikuttaako vauvan yövalvomiset minkä verran tuohon, kun sit oon ihan hirmuisen väsynyt...ja ote lipee Mä ajattelin kiloklubii, ainakin nyt koittaa, oon muutamalta tutulta kuullut hyviä tuloksia siitä.
 
Henni
Mulla siis tarkoituksena tiputtaa ainakin 15 kiloa yhteensä. En varmaan niin vauhdikkaasti ala laihduttaa, että jouluun mennessä sais 10 pois, mutta kun nyt edes kilo/vko vauhdilla saisi niin olisi tosi hienoa.
 
millä
keinoilla te ihmiset ajattelitte koittaa saada tuon painon tippumaan??? mä haluun kanssa, mut mul sama ikuisuus ongelma niinku monella muullakin... motivaatio vaan katoo, sit tulee mässättyy sikana. ja kaikki lähtenyt palaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Krysanteemi:
Moikka!
Minäkin liityn joukkoonne. Olen siis aloittanut jo laihduttamisen ja saanut ihan kivasti tuloksia. Tavoitteena mulla olisi päästä tohon 73 kiloon ja siitä sitten katson paljon vielä saan pudotettua.

paino alussa 87,3 kg
paino nyt 77,2 kg

Tsemppiä kaikille urakkaan.
Missä ajassa olet tuon kumpin pudottanut? Miten pitkä muuten olet?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Krysanteemi:
Moikka!
Minäkin liityn joukkoonne. Olen siis aloittanut jo laihduttamisen ja saanut ihan kivasti tuloksia. Tavoitteena mulla olisi päästä tohon 73 kiloon ja siitä sitten katson paljon vielä saan pudotettua.

paino alussa 87,3 kg
paino nyt 77,2 kg

Tsemppiä kaikille urakkaan.
Missä ajassa olet tuon kumpin pudottanut? Miten pitkä muuten olet?
Kympin siis =)
 
Henni
Mä luotan pointseihin. Ennen raskautta pudotin Painonvartijoissa parikymmentä kiloa eli se on tuttua touhua. Raskaudesta on jo vuosia aikaa, mutta kiloja on edelleen liikaa.
 
esittelyjä vähän kehiin :wave:

elikkäs minä olen 2 lapsen (1v ja 4v) yksinhuoltaja. Esikoisen jälkeen lähti raskauskilot 4kk:ssa ihan liikkumalla ja imettämällä. Olen 172cm pitkä ja painoin silloin aika nopeesti sellaset 60kg.. No tästä toisesta ei samaa voi sanoa.. Raskausaikana tuli 30kg painoa, pojan synnyttyä lähti 15kg, mutta 80kg on painoa tällä hetkllä. Nyt eka tavoite on se 70kg, siit sitten 5-8kg lisää, mutta kuhan eka sais tän 10 pois. liikun lasten kans päivittäin rattailla, autoa emme omista.. nyt ollaan sairasteltu pitkään ja on jäänyt urheilut vähemmälle..
Ja syömiset(herkuttelut)lisääntynyt :ashamed:
Mutta josko tsempattais toisiamme ja onnituttais yhdessä:)?
 
kaverini laihdutti 3ssa kuukaudessa sillä että jätti hiilarit minimiin ja söi 1200-1500kaloria päivässä. Paljon hedelmiä, kasviksia ja vettä!! näillä täälläkin mennään. 0,5-1kg lähtee tällä viikossa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Krysanteemi:
hilla83 Voidaan vaikka pitää tämä pino.
Mulla on aina maanantaisin punnituspäivä joten silloin ilmoittelen tuloksia. Yritän aina välillä viikollakin ehtiä kirjoitteleen kuulumisia.
Nuo kaksi lasta vaan pitää aika vauhdissa.....
sama täällä, vauhtia ja tekemistä piisaa! :D otan itekin maanantain punnituspäiväksi :)
 
Henni
Hilla83:lle! Itse olen saman kokoinen kuin sinä, mutta en edes haaveile, että pääsisin lähellekään 60 kg. Mulla tavoitteena on joku 68-70. Keveimmilläni olen painanut n. 70 kiloa, joten jos siihen pääsen niin olen onnellinen. Mutta on siis mukava yrittää pudottaa yhdessä sellaisen kanssa, joka on saman pituinen ja samassa lähtöpainossa. Mun mielestä siitä saa jotenkin paremmin motivaatiota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henni:
Hilla83:lle! Itse olen saman kokoinen kuin sinä, mutta en edes haaveile, että pääsisin lähellekään 60 kg. Mulla tavoitteena on joku 68-70. Keveimmilläni olen painanut n. 70 kiloa, joten jos siihen pääsen niin olen onnellinen. Mutta on siis mukava yrittää pudottaa yhdessä sellaisen kanssa, joka on saman pituinen ja samassa lähtöpainossa. Mun mielestä siitä saa jotenkin paremmin motivaatiota.
Niinpä! :) Ennen lapsia painoin 50-55kg, mutta e ikäpäivänä enään haluis niin laiha olla, eikös naisess piä olla mist ottaa kii ;) ? no joo mutta kuiteskin alimmillaan sinne 65kg tiputan :wave:
Pystyisiks mustuun?
 
Jospas minäkin sit esittelen itseni.
Perheessä 2 tyttöä+mies ja kissa sekä koira.
Tällä hetkellä painoa 80kg ja tavote on joku 65-70kg ainakin näin aluks ja pituutta on 168cm.
Ennen ensimäistä raskautta painoin noin 55kg ja raskausaikana tuli 20kg lisää ja toista odottaessa tuli noin 15kg lisää vähän on itsestään pudonnu mut nyt se on jämähtäny tohon 80kg.
 
Jos mäkin uskaltautuisin tähänn mukaan. Pariin ketjuun oon jo lähtenyt, mutta inspis on vaan kateissa. 5 kloa lähti jo, mutta 10 raskauskiloa olis vielä jäljellä. Ennen joulua tuskin kaikkea saan pudotettua.

Painoa on 66 kg (pituutta 163 cm). Taivoite on 55 kg. Painonvartijooden pisteillä ajattelin mennä.
 

Yhteistyössä