Olisko täällä joku ihana ihminen joka kertoisi kahden viimeisen Greyn Anatomian jakson tapahtumat mulle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrätkö enkkua minkä verran? Sieltä jenkkisivuilta löytys tapahtumat.. Mun kielitaidolla ei paljon kehuskella, mutta aina malttamattomana käyn sieltä etukäteen lukemassa ja selvän oon saanu.

[QUOTE="vieras";28659161]Ymmärrätkö enkkua minkä verran? Sieltä jenkkisivuilta löytys tapahtumat.. Mun kielitaidolla ei paljon kehuskella, mutta aina malttamattomana käyn sieltä etukäteen lukemassa ja selvän oon saanu.[/QUOTE]

saisinko linkin? ja jos vielä joku muistais et mikä kausi ny oli menos ... mä oon niin nolo :D

[QUOTE="...";28659208]Ai, vähän tyhmää. :/

Tää mun muisti on mitä on, mutta viimesin jakso loppui siihen, että Webber kuoli. Siellä oli kamala myrsky. Ja Grey synnytti lapsensa.[/QUOTE]

Mä elättelen vielä toiveita, että se ei ois kuollu, mutta kyllä se varmaan kuoli.
Vielä surullisempaa kun että seppo kuolee salkkareissa.. nyyh..

[QUOTE="vieras";28659228]Mä elättelen vielä toiveita, että se ei ois kuollu, mutta kyllä se varmaan kuoli.
Vielä surullisempaa kun että seppo kuolee salkkareissa.. nyyh..[/QUOTE]

:D

Toki mäkin toivon, ettei se ois kuollu. Mut ikävä kyllä en oikeen usko, että jäis henkiin. :(

Yhteistyössä