V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei sekin..
meillä on samira
Alkuperäinen kirjoittaja suomennos:Siis suomeksi "sisar"
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sorella on italiaa ja tarkoittaa siskoa. Pojalle voisi sitten laittaa nimeksi Fratellon.
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sorella on italiaa ja tarkoittaa siskoa. Pojalle voisi sitten laittaa nimeksi Fratellon.
Suomesta löytyy Sisko ja Veli, joten sou ?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sorella on italiaa ja tarkoittaa siskoa. Pojalle voisi sitten laittaa nimeksi Fratellon.
Mitä sou?
Jokainenhan voi laittaa ihan mitä lystää. Mun mielestä tuo veli ja siskokin on ihan perseestä.
Alkuperäinen kirjoittaja miekku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei sekin..
meillä on samira
ihana!meillä on Sonera!
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sorella on italiaa ja tarkoittaa siskoa. Pojalle voisi sitten laittaa nimeksi Fratellon.
Mitä sou?
Jokainenhan voi laittaa ihan mitä lystää. Mun mielestä tuo veli ja siskokin on ihan perseestä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jostakin syystä tökkii. Ehkä viime vuoden bb:n takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sorella on italiaa ja tarkoittaa siskoa. Pojalle voisi sitten laittaa nimeksi Fratellon.
Mitä sou?
Sitä sou että nimiähän ne on siinä missä jotkut muutkin, luulitko ehkä että ap ei tiedä mitä se tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sorella on italiaa ja tarkoittaa siskoa. Pojalle voisi sitten laittaa nimeksi Fratellon.
Mitä sou?
Sitä sou että nimiähän ne on siinä missä jotkut muutkin, luulitko ehkä että ap ei tiedä mitä se tarkoittaa.
en tiedä, mutta ainakin nätisti kiitti aikaisempaa kirjoittajaa suomennoksesta![]()