Olisko paha, jo Mummeliisa poistuis kommentoimasta ihan JOKA ketjuun?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"höh"
Miksi? Miksei Mummeliisa saisi kommentoida ja keskustella ihan niinkuin haluaa, tämähän on nimenomaan keskustelupalsta? Jos se sua häiritsee, niin mikset itse mene muualle?

"vieras"
[QUOTE="höh";26278754]Miksi? Miksei Mummeliisa saisi kommentoida ja keskustella ihan niinkuin haluaa, tämähän on nimenomaan keskustelupalsta? Jos se sua häiritsee, niin mikset itse mene muualle?[/QUOTE]

Mullakaan ei ole mitään sitä vastaan, että se "leidi" keskustelisi blogissaan niiden ihmisten kanssa, jotka pitävät hänen jutuistaan. Ja siis poistuisi tältä palstalta.

dah
[QUOTE="vieras";26278714]Tosiaankin! Ei prkl sitä yhteisyyttä, alasti kulkemista, pygmin kanssa eloa sekä yleensäkään IHAN PASKAA tänne voi syytää!![/QUOTE]

Ei se joka ketjuun kommentoi. Sinuakaan ei ole näkynyt missään älyllistä ajattelua vaativissa väittelyissä.

Kuule mie helpotan siun elämää ap. Rekisteriröidy, sen jälkeen lisäät Mummeliisan estettyjen listalle. Näin säästyt hänen kirjoituksilta. Paitsi ilmeisesti siinä tapauksessa jos joku lainaa hänen tekstejä. Siinä vaiheessa sulje silmäsi.

Tai sitten voit sulkea 2 plus palstan. Se voi helpoittaa myös. Kaikilla on kuitenkin täällä oikeus kirjoittaa ja kommentoida.

Suosittelen täyttämään päivän muistakin aktiviteeteista kuin palstalla pyörimisestä, niin ei tule tarvetta ottaa kohtuutonta pulttia joidenkin nimimerkkien kommenteista ja kirjoittelusta.

"vieras"
Henkilökohtaisesti olisi se minulle kuin pieni lottovoitto, ainoa asia joka palstailussa saa joskus vereni kiehumaan, ei kestä sitä feikkiyden määrää.

Mutta silti pyrin säilyttämään käytöstavat, enkä tätä asiaa yleensä tuo ilmi muissa keskusteluissa.
Ja näin luulen monen muunkin tekevän Mummeliisan kohdalla, koska mummiksen käytös on "kohteliasta", kohdellaan häntäkin hieman kohteliaammin kuin osaa muista jotka kirjoittavat hirveää paskaa.

"vieras"
Uskon, että hänen perhe siitä ainakin tykkäis. Onhan se ihan mieletön aika minkä mummeliisa päivässä koneen ääressä istuu tehden vain diipadaapaa. Mutta eipä ole ainoa musta nikki johon täällä törmää jatkuvasti.

"Vieras"
Olisiko paha jos aloittaja lakkaisi reagoimasta kyseisen henkilön aloituksiin, yrittäisi olla niinhin itse puuttumatta? Vai onko itsellä pakko? Ja muuten, miten aloittaja noin normaalissa elämässä reagoi, jos joku henkilö ei miellytä häntä? Saako hän itkupotkuraivarin vai...?

Ykspuolista vittu
[QUOTE="vieras";26278769]Mullakaan ei ole mitään sitä vastaan, että se "leidi" keskustelisi blogissaan niiden ihmisten kanssa, jotka pitävät hänen jutuistaan. Ja siis poistuisi tältä palstalta.[/QUOTE]

Mistäs jutuista täällä sitten pidetään???????

"vieras"
Voisi mun puolesta taas vaihtaa uudelle foorumille, kuten vaihtoi tänne suomi24:ltä. Yritän kuitenkin suvaita, kommenteista päätellen minä ärsytän mummoa enemmän kuin hän minua.
:D

"höh"
[QUOTE="vieras";26278769]Mullakaan ei ole mitään sitä vastaan, että se "leidi" keskustelisi blogissaan niiden ihmisten kanssa, jotka pitävät hänen jutuistaan. Ja siis poistuisi tältä palstalta.[/QUOTE]

Mummeliisa mua ei kyllä ärsytä millään lailla, en tajua miksi hän ei sun mielestäsi saisi keskustella muualla kuin blogissaan? Saahan ihmiset keskustella sekä blogissaan, että keskustelupalstoillakin.

Yhteistyössä