Minä en ymmärrä miten nuo nimet muka olisivat liian samankaltaiset kaksosille. Ada ja Ava ovat samankaltaiset nimet, mutta eihän toisia nimiä käytetä oikeastaan koskaan. Itse meinaa välillä ihan unohtaa mikä on oma toinen nimi, puhumattakaan, että muut henkilöt edes tietäisivät toista nimeäni.
Lydia ja Lovisa, mielestäni ovat ihan kaksi erilaista nimeä, samoin kuin Aurora ja Amanda.
Se on jo ihan hullua, että kaksosille pitäisi antaa täysin erilaiset nimet vain siksi, että joitakin häiritsee jos nimet alkaa esimerkiksi samalla kirjaimella, en ymmärrä.
Meillä on molemmilla samantapaiset nimet enkä ole kyllä koskaan siitä kärsinyt, saati luullut, että olisimme sama ihminen. Kaksosten äidille antaisin sen vinkin, ettei kannata liiaksi uskoa noita "oman identiteetin rakentaminen" ja muita vastaavia puheita. Itse koin jopa loukkaavana sen, että ollessani lapsi muut yrittivät muuttaa omia mieltymyksiämme. Emme olisi saaneet olla kiinnostuneita samoista asioista, pitää samanlaisista/samanvärisistä vaatteista vain siksi, että olemme kaksoset. Se oli ihan sairasta. Kukaan ei puutu siihen jos kaksi eri-ikäistä sisarusta harrastaa vaikka jalkapalloa, mutta jos kaksosilla on samat harrastukset niin se on kamalan väärin, vaikka kaksosilla, varsinkin identtisillä on usein samanlaiset mielenkiinnon kohteet, jolloin sen pitäisi olla ihan luonnollista jos kaksoset pitävät samanlaisista asioista.