Olisko mun pitäny huomioida naapurin lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36

synttärit jotenkin extrasti? Tilanne tämä, olimme n. kk sitten ulkomaanmatkalla, naapurin lapsella oli sinä aikana syntymäpäivät, joista kyllä ilmoitin kutsun saavuttua, että oma lapseni ei pääse koska ollaan reissussa.
Emme ostaneet lahjaa, olisiko pitänyt?
Tuliaisiksi tuotiin paikallisia karamelleja, joita lapseni vei kaikille pihapiirin kavereille saman verran pienessä pussissa. Nyt naapurin emäntä ei enää edes tervehdi ja tämä lapsi ei enää leiki lapseni kanssa! Siis mitä vithua? Oonko mä ny missanu jotain oleellista, kun en voi ymmärtää mistä on loukkaantuneet!

No ei tarvii viedä lahjaa, jos ei juhliin pääse. Mä ehkä oisin tuonu jonku sieltä lomalta, jotain pientä. MUTTA ei siitä voi suuttua! Jos se onkin kateellinen kun teillä on varaa matkustella :) .
Mä olisin ollu harmissani siitä karkista ... Riippuu tietenkin lasten iästä, enkä sen takia ois juttelua lopettanu, elehän oli kaunis; tuliainen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:14 fjonga kirjoitti:
kysy suoraan painaako tissiliivi ja jos ei myönnä mitään niin antaisin olla.

En viitsi, emme ole juurikaan tekemisissä toistemme kanssa. Pihalla kun tavataan niin ollaan moikattu. Lapset on vierailleet aina puolin ja toisin, yleensä kuitenkin leikkivät pihalla. Voi olla, että sillä ottaa kupoliin tuo meidän etelänmatka ja viimeinen niitti oli varmasti se, kun latoimme noin 2 viikkoa sitten pihan uuteen uskoon. Lapsensa (8v) on aina ollut kilpailunhenkinen, milloin meillä on ollut rumempi auto, milloin lapsellani rumat vaatteet jne että aika varmasti se sieltä kotoa ja äidin suusta tulee :/

Yhteistyössä