Olisko mulle pelikavereita

Alkuperäinen kirjoittaja Pinkkikupla:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Ei tapahdu mitään vaikka kuinka yritin morsettaa en ymmärrä miksei se onnistu.
ouhhh, eli siis oot siel sinisen oven takana olevalla morsekoneella, ja sulla on ne violetit palat missä on - ja . ? ja oot raahannu niitä sinne edessä olevaan ruutuun ja painanu aina valmiin kirjaimen jälkeen sitä sinistä nappia ? noin sen pitäis mennä ja sanana pitäis olla se help
ok Viimeinen yritys ja sit lähden saunaan ja yritän huomenna uudestaan. Nyt peukut pystyyn et onnistuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Pinkkikupla kerrotko mitä mä seuraavaksi teen siis mihin tuo kultainen avain menee.. Sain sen toisen avaimen pois siitä prätkästä ja sen kultaisen tilalle, mut mitään ei tapahtunut.
sit pitää painaa sieltä pyörän toisesta kahvasta sitä nappia missä luki 6
 
sain oikean salasanan tohon näytölle ja sieltä aukes avain, mut klikkasin vahingossa väärään kohtaan enkä avainta.. nyt en saa sitä enään uudelleen auki. onkohan niin että pitää alottaa aina alusta vai klikkaanko koko ajan väärään kohtaan..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
sain oikean salasanan tohon näytölle ja sieltä aukes avain, mut klikkasin vahingossa väärään kohtaan enkä avainta.. nyt en saa sitä enään uudelleen auki. onkohan niin että pitää alottaa aina alusta vai klikkaanko koko ajan väärään kohtaan..
alotin pelin uudestaan ja sain avaimen
 
tina84
olen kanssa siinä kohdassa, missä pitäisi morsettaa... mutta en siis ole ihan tajunnut, että mihin ne palikat siis kuuluu laittaa.. siinä mihin kirjoitin sen open vai mihin?? toivottavasti joku osaa vastata.. ja sit kämmäsin myös sen koodin jonka sai sen kiikarin avulla.. meni eka kerta väärin, kun en tajunnu.. ja napsuttelin niitä miten sattuu ja nyt ei huoli sitä oikeeta koodia.. voiko sitä mitenkään nollata välissä??
 
Sain kirjoitettua vastauksen, mutta mitä pitää klikata, että kone ottaa sen vastaan ja saan avaimen?
Ihan kuin jumittaisi tuo peli :headwall:
Sain yhden seinänkin maalattua siniseksi, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Sain kirjoitettua vastauksen, mutta mitä pitää klikata, että kone ottaa sen vastaan ja saan avaimen?
Ihan kuin jumittaisi tuo peli :headwall:
Sain yhden seinänkin maalattua siniseksi, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. :/
siinä vieressä jossain vain klikkasin niin avain tuli.. mulla kans tuntuu jumittavan tää, luulin että netti pätkii ku toiminu tänään tosi huonosti. seinän ku oot maalannu niin käytäs valoja pois päältä.
 

Yhteistyössä