Olisko mulle pelikavereita

Alkuperäinen kirjoittaja Pinkkikupla:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Nyt sain peilin ja lampun.
Oletteko löytäneet sitä punaista palikkaa? Missähän mahtaa olla?
se on siinä taulussa missä on jotain tekstiä, sellainen pieni punainen neliö
kiitos mä yritinkin jo sitä taulua klikkailla mut meni ohi se punainen palikka.

Sainkin jo kiikarit, mut nyt jumittaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Siis niitä nappulota pitäisi sen koodin mukaan painella; mut mä en ole sanut mitään koodia.
saitko jo sen valon? sinisessä kaapissa oli lamppu ja sen sai jonkun ekstrapalan kanssa kiinnitettyä pyörän etuosaan (jakoavaimen avulla). sitten kun valo heijastuu toiseen huoneesee mennään siihen ikkunan äärelle ja otetaan kiikarit ja painetaan takaseinällä olevaa lappua
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Olen mä täällä... kerotko mihin mä sen avaimen laitan oon kiertänyt tuon moottori pyörän ja ainut kohta mihin voisi avaimen laittaa on se takaboksin avaimen reikä.
se aivaimen reikä on siinä ohjaintangon edessä missä on myös niitä nappeja mistä painaa koodia
 
Miten mä saan ne valot siihen orätkään olen sitä avainta yrittänyt tunkea vaikka mihin ei vaan sovi. Montakos niitä avaimia pitäisi olla mulla on ollut kaksi... Olisiko pitänyt löytää useampi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Miten mä saan ne valot siihen orätkään olen sitä avainta yrittänyt tunkea vaikka mihin ei vaan sovi. Montakos niitä avaimia pitäisi olla mulla on ollut kaksi... Olisiko pitänyt löytää useampi?
kun katsot avainten sitä info kohtaa, niin toisessa lukee että se on moottoripyörän avain (siis sama jolla sai moottoripyörän boksin auki) kaksi avainta mulla on ollut
 

Yhteistyössä