Olisko liian törkeetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mun tartteis askarrella äitienpäiväkortteja, mutta inspiraatio on kateissa. Omalle äidille kyllä jaksan tehdä, mut en jaksais anopille ja miehen mummeille väsätä. Oisko siis kauheen törkeetä olla antamatta niille korttia? Saavat lasten tekemät lahjat kuitenkin. Eikö olis miehen tehtävä muistaa äitiään/mummojaan?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mikset osta? Niin ei tarvii väsätä =) .

Miks mun pitäis ostaa, miks ei mies ostanu? Eniten mua kiukuttaa nyt se, ettei mies paa tikkua ristiin, OLETTAA että mä hoidan. Vaikka oon aina sanonu et saa ite hoitaa.
Lapset teki siis jo lahjat, ehkä ei sit korttia enää tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mikset osta? Niin ei tarvii väsätä =) .

Miks mun pitäis ostaa, miks ei mies ostanu? Eniten mua kiukuttaa nyt se, ettei mies paa tikkua ristiin, OLETTAA että mä hoidan. Vaikka oon aina sanonu et saa ite hoitaa.
Lapset teki siis jo lahjat, ehkä ei sit korttia enää tarvita.

Meiän isäntä ei ainakaan ymmärrä korttien päälle,mä ne aina hankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No jos mies ei ymmärrä korttien päälle niin anoppi varmaan on tottunut ettei saa korttia :xmas:

Mä olen hölmöyksissäni totuttanut anopin saamaan kortin äitienpäivisin, niin että askarreltiin lasten kanssa äsken.
Mies ei kyllä koskaan opi, pitäisköhän patistaa se henkkimaan jo kymmeneks vuodeks eteenpäin kortit ja lahjat äitien-, isän-, syntymä-, jne päivien kunniaks :laugh:

en askartelis kuin omalle äidille. joka vuosi olen patistanut miestäni muistamaan äitiään, tänä vuonna en enää, jos ei ite huolehdi ei ole mun päänsärky, niin olen päättänyt.