Olisko kutojilla tietoa langasta joka vastais Novitan Frillaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Löysin ohjeen johon tarvis yhden kerän tuota frillaa ja mistään kaupasta en sitä löydä :( Netistä vielä jostain löytyis, mutta yhden kerän tilaaminen tulee kauhean kalliiksi ( postikulut yli6e). Oisko jotain vastaavaa lankaa jollain muulla merkillä ja mielellään niin et passais suoraan ohjeeseen?

Onhan noita, merkkejä vaan en muista. Itse olen jotain muuta ostanut ihan CM:stä. Frillaakin näytti kaupoissa olevan vielä viime viikolla, kun aleissa kiertelin.

tein just ite samanlaisen alotuksen, sit vasta aloin selata uusimpia viestejä.. tälläkin kylällä heikosti lankoja, mutta kävin nyt sitte novitan sivuilla ja suurensin mallikuvaa, että nään mimmosta se lanka on ja otin tiedot ylös. ei kun katsomaan kylältä uudestaan. parista kaupasta löysin röyhelölankaa, toisessa jopa lankaa nimeltä Frilly, oiskohan lähellä ;) Joku mulle vastas, et on n. 5cm leveää aukastessa.

Löytyykö tuolta vertailutaulukko, josta katsoa millä langalla minkäkin voi korvata? Olen pitkään etsinyt sellaista, aikoinaan sellaisia tuli jonkun käsityölehden mukana..

Yhteistyössä