Olisko kiva makkari lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu

Vieras
http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=28_62_56
Tuosta sarjasta tapetti,boordi, taulut ja lamppu, hune on 4v tytölle ja poika vauvalle, mitä sanotte olisko kiva? On niin äärettömän vaikea päättää ja nyt pitäis tehdä päätöksiä.. Saa laittaa linkkiä jos joku tietää muita kivoja paikkoja joista vois katsella näitä lastenhuone juttuja.

kyllähän mä itse tykkään mutta tuo vähän mietityttää onko vauvamainen, mitä tyttö tulee tykkäämään.. Hän haluais ehdottomasti jotain prinsessa juttuja mutta kun on tosiaan pojan kanssa yhteinen huone.

nelonen.fi/inno
siel on se osio, arvostele mun kämppä, siel makuuhuoneet vai peräti lastenhuoneet ihan erikseen, sieltä saa hyviä ideoita!
Minä tykkäsin, klassisen rauhallinen väritys, lelut ja muut tuovat sitten kyllä väriä jos sitä kaipaa, ei ole ainakaan levoton sillisalaatti!

Ja lisään vieä, kun tuo väritys on noin hillitty, pojan puolelle lisää sitten taulua jne hiukan vaalean siniseen taittuvana, tytölle hempeää roosaa, ne taasen opivat beigen ja valkoisen kanssa. Kuhan sävyt ovat samaa voimakkuutta, tulee kaunis lpputulos?

Yhteistyössä