Olisko kellään yhtä ylimääräistä Libero-keräilymerkkiä?

Eli olisko kellään yhtä ylimääräistä Libero-keräilymerkkiä? Oulusta tai Oulun lähettyvillä, voin maksaa myös postikulut jos tulee kauempaa :). Ei viittis enää ostaa ylimääräistä pakettia, ku vaihettiin vaippamerkkiä..

Vastailkaa tähän tai yv:llä, jos pupumerkki löytyy :). Kiitän!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
mitä niillä muuten saa?
voiko sinne lähettää jotain vanhojakin merkkejä?
ja eri kokoisten vaippapakettien merkkejä?
Liberon sivuilla on sellainen pistekauppa, jossa näkee miten paljon merkkejä pitää kerätä "ostokseen". Olisko siellä ollut käsinukke, yöpuku ja ehkä joku huopa, en tarkkaan muista. Rekisteröityminen on kuitenkin pakollinen (muistaakseni) että sinne pääsee. Helppo homma ja merkkien palautuskuoret tulee postissa :).

Eri kokoisten vaippapakettien merkit käy, tai ainakin niin meinaan lähettää :) . Vanhojen merkkien kelpaavuudesta en tiedä..

*muoks* Kiitokset kaikille merkkejä tarjonneille :wave: !
 
vieras
minä lähetin 30 merkkiä, ikinä ei mitään vastausta/pekettia kuulunut. En tiennyt että pitää kuulua johonkin kerhoon. Poika meillä nyt 2v. ja niitä merkkejä olen keräillyt pusseista kun meillä ei mitkän muut vaipat ole sopineet kuin liberot (muista ihottumaa). Harmittaa kun sieltä ei tullut minkään moista vastausta, odotimme vain kunnes yksi tuttuni kertoi että tuskimpa mitään tuleekaan kun ette kuulu kerhoon :( oisit saanut ne kaikki :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:
Mitä ihmeen pupumerkkejä? Mä en ole huomannutkaan. Mitäs niillä voi saada?
Vaippapakettien avaamispäässä on niitä pakkauksen koosta riippuen 1-2. Yhestä merkistä saa 20 tai 50 pistettä, en muista kummin, ja niillä pisteillä saa "ostettua" esim. käsinuken pistekaupasta. Liberon sivuilla pitäis olla tietoa lissää. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä lähetin 30 merkkiä, ikinä ei mitään vastausta/pekettia kuulunut. En tiennyt että pitää kuulua johonkin kerhoon. Poika meillä nyt 2v. ja niitä merkkejä olen keräillyt pusseista kun meillä ei mitkän muut vaipat ole sopineet kuin liberot (muista ihottumaa). Harmittaa kun sieltä ei tullut minkään moista vastausta, odotimme vain kunnes yksi tuttuni kertoi että tuskimpa mitään tuleekaan kun ette kuulu kerhoon :( oisit saanut ne kaikki :)
Höh, ikävää :(. Ootko koettanut soittaa asiakaspalveluun, kai ne nyt olis voineet lähettää teillekin sieltä paketin..?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä lähetin 30 merkkiä, ikinä ei mitään vastausta/pekettia kuulunut. En tiennyt että pitää kuulua johonkin kerhoon. Poika meillä nyt 2v. ja niitä merkkejä olen keräillyt pusseista kun meillä ei mitkän muut vaipat ole sopineet kuin liberot (muista ihottumaa). Harmittaa kun sieltä ei tullut minkään moista vastausta, odotimme vain kunnes yksi tuttuni kertoi että tuskimpa mitään tuleekaan kun ette kuulu kerhoon :( oisit saanut ne kaikki :)
Höh, ikävää :(. Ootko koettanut soittaa asiakaspalveluun, kai ne nyt olis voineet lähettää teillekin sieltä paketin..?
en ole.. olkoon penteleet :) niitä liberoita ois kuitenkin käytetty joka tapauksessa kun muut ei sopinut
 
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
mikä ihme siinä on kun en pääse tonne liberon kerhosivuille, vaikka olen jäsen... :/
Yhellä tutulla oli sama juttu, niillä on ollu jäsenten rekisteröitymisessä jotain ongelmia syksyllä, siitä tuli mailia. Laita asiakaspalveluun mailia tai soita sinne, niin korjaavat asian. :)
 
Meillekkin voi tarjota liberon pupu merkkejä postikulujen hinnalla jos on ylimääräisiä mutta tarjoukset mielummin suoraan sähköpostiin osoitteeseen heidiS80@hotmail.com jos vaan joku on valmis luopumaan merkeistään pienen neidin iloksi.Kiitän jo etukäteen.
 

Yhteistyössä