V "vieras" Vieras 25.02.2013 #3 mitä ihmeen koodeja?! Onks tää taas joku vähävaraisten ilmaisen vaippapaketin metsästys?
A ap. Vieras 25.02.2013 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Ahnepaska: Anna sä mulle omas Click to expand... Ei mulla ole. Ja kai niitä nyt saa kysellä jos jollain on ylimääräisiä, joita ei itse tarvitse tai aio käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ahnepaska: Anna sä mulle omas Click to expand... Ei mulla ole. Ja kai niitä nyt saa kysellä jos jollain on ylimääräisiä, joita ei itse tarvitse tai aio käyttää.
A ap. Vieras 25.02.2013 #5 [QUOTE="vieras";28110846]mitä ihmeen koodeja?! Onks tää taas joku vähävaraisten ilmaisen vaippapaketin metsästys?[/QUOTE] No niitä vaippapaketeissa sisällä olevia koodeja, joilla saa libero-kaupasta jotain lahjoja.
[QUOTE="vieras";28110846]mitä ihmeen koodeja?! Onks tää taas joku vähävaraisten ilmaisen vaippapaketin metsästys?[/QUOTE] No niitä vaippapaketeissa sisällä olevia koodeja, joilla saa libero-kaupasta jotain lahjoja.
N nojust Vieras 25.02.2013 #6 ap kantsis tehä tunnus foorumille ni vois ehkä YV laittaa sulle koodia tästähän sen kuka vaa anppaa ennen sua
ap kantsis tehä tunnus foorumille ni vois ehkä YV laittaa sulle koodia tästähän sen kuka vaa anppaa ennen sua