olisko jotain selviytymiskeinoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Lähdetään tänään, muutaman tunnin sisällä anoppilaan jossa ollaan yötä. Sieltä lähden huomenna aamulla ajamaan Poriin jossa olen yötä. Mä olen siis seuraavan kerran tietokoneen äärellä vasta sunnuntai-iltana kun ajelen kotiin ja silloinkin vasta myöhään kun ollaan varmaan perheen kanssa siinä (kun kerran ollaan vuorokausi erossa =) )

Miten hitossa mä selviän näistä vieroitusoireista?? Siis ei kaksplussalle ikuisuuteen :o :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Josko me kaikki kirjotetaan sulle nyt jotain vittumaista, höystettynä karmeilla kirjotusvirheillä niin voit sitten tavailla niitä koko viikonlopun!

:D :D Tai sit mä vaan itken koko viikonlopun ja vannon etten enää KOSKAAN tuu tänne.

noh, sitä vaan oppii elämään ilman. :)
mä käyn täällä n. kerran viikossa, kun sonera ei osaa asentaa mulle nettiä.
(vaivaiset 9 viikkoa vasta mennyt)
Kyllä mä luulen, että selviydyt hengissä, tai ainakin vähäisin vammoin. :)

huh huh, kyllä vähän pelottaa. Mut voinhan mä tietty kertoilla anopille että mitä täällä aina jutellaan sillä aikaa kun mies maalaa taloa ( |O |O ) ja huomenna Porissa mä oon kyllä ihan varma että mun kaverit tykkää ihan taatusti kuulla mitä uusimmat "harmaat" ovat kommentoineet mihinkin B) .

Illalla voinkin vielä äipän kanssa vaikka kirjeitä kirjoitella (melkein sama kuin palstailu) ja sunnuntaina kotiin ajaessa voin pyytää miehen tulemaan tänne ja puhelimessa kertomaan mulle kaikki topicit B) B)

Yhteistyössä