Olisko jollain neuvoa mitä tehdä, jos on rakastunut julkkikseen?

• Viestiketjun aloittaja aurinko
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mä oon rakastunu yhden sarjan henkilöhahmoon. tai ehkä ihastunu. mietin sitä useesti ja kuolaan sitä siinä sarjassa..
ja nimenomaan sarjan hahmoon,en siihen mikä se on oikeesti,enhän sitä edes tunne.
toivotonta =)

aurinko
Joo, en mäkään häntä oikein hyvin tunne henk.kohtaisesti, kaks kertaa tavattu. Mutta oon jo vuosia ollut ihan lääpälläni tähän henkilöön. Ja joo-o, kyseessä taitaa myös olla aikamoinen häntäheikki :/

Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Joo, en mäkään häntä oikein hyvin tunne henk.kohtaisesti, kaks kertaa tavattu. Mutta oon jo vuosia ollut ihan lääpälläni tähän henkilöön. Ja joo-o, kyseessä taitaa myös olla aikamoinen häntäheikki :/
unohda se :D varsinkin kun et tunne häntä, en usko että voit rakastaa muuta kuin sun itse luomaa illuusiota.

mä kans
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon rakastunu yhden sarjan henkilöhahmoon. tai ehkä ihastunu. mietin sitä useesti ja kuolaan sitä siinä sarjassa..
ja nimenomaan sarjan hahmoon,en siihen mikä se on oikeesti,enhän sitä edes tunne.
toivotonta =)
Voi vitsi mulla ihan sama tilanne :p suomalainen tyyppi tosin kyseessä ja vielä samassa kaupungissa asustellaan, täytyy vaan toivoa että hän ei tule kadulla vastaan voisin vaikka pyörtyä tai jotain :D

aurinko
Pitäis varmaan muuttaa sitten jonnekin, kun hän asuu tässä lähistöllä ja väkisinkin joskus näkee (tai ehkä vaan hakeudun paikkoihin, joissa tiedän hänenkin käyvän..) Öh, vaikeeta. On aikamoinen namu :) Kun pystyiskin noin vain unohtaan...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mä kans:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivotonta =)
Voi vitsi mulla ihan sama tilanne :p suomalainen tyyppi tosin kyseessä ja vielä samassa kaupungissa asustellaan, täytyy vaan toivoa että hän ei tule kadulla vastaan voisin vaikka pyörtyä tai jotain :D
mulla on ulkomaalainen sarja =) saksalainen,mutta näyttelijä on italialainen.

aurinko
Niin ja tää "häntäheikki" on jo iskeny mulle kerran silmää ja sellasta pientä flirttiä ain ilmas. En sitten tiedä, onko sama homma kaikkien tapaamiensa naisten kans..

silppurifetissi
Olin rakastunut pienempänä silppuriin, turtleseista. :D Muistan saaneeni unissani elämäni ensimmäisen orgasmin kun näin silppurista seksiunta. Olenkohan kieroutunut?? :snotty:

ap
Kaivoin tän ketjun, kun näin tän tyypin taas tänään <3 Ja vaikee on vältellä, kun hän itse tuli mulle juttelemaan, muisti nimen ja kaikki.. Tää mies tekee mut hulluksi, kun osaa olla samaan aikaan sellanen flirtti ja herrasmies :/ Oon kyllä aika kusessa :(

ski to fuck
Mä en ole ihastunut henkilöhahmoon vaan ihmiseen joka sattuu olemaan myös julkkis. Kerran pantu, numeronsa antoi ja pyysi soittamaan, lähetti viestin että voisi ottaa uusinnan.. mitä ei koskaan tullut, jonkun viestin olen lähettänyt muttei vastaa..

VolskaBolska
Oon ihastunu amerikkalaiseen näytteliään, ikää on mulla 15, sillä 13.. Mut mietin vaa kokoajan sitä ihmistä, enkä tee muuta netissä ku katon sen leffoja, siitä kuvia.. jne.. must tää on aika sairasta mut en pysty olla kattomatta, haluun täst tunteest eroo... en oo saanu kuukauteen mitään aikaseks, koulu alko mennä alamäkee, ku ei jaksa keskyttyy ku päässä vaa liikkuu tuo kyseinen henkilö! mitä tehdä? )===

"ani"
nauti fiiliksestä mutta älä tee mitään. Ei ihastumisessa mitään pahaa ole ja siitä saa kivasti virtaa sekä vipinää arkeen mutta ei pidä ottaa liian tosissaan sellaista, joka ei kuitenkaan perustu mihinkään todelliseen. Eri asia on, jos tutustut ihmiseen paremmin mutta satunnaisen flirtin takia ei kannata alkaa luomaan liian vakavia virityksiä mieleensä..

Yhteistyössä