aurinko
Tässä siis kysymys. Ja ei, en ole teini. Ihan naimisissa oleva kolmekymppinen kahden lapsen äiti :/
unohda se varsinkin kun et tunne häntä, en usko että voit rakastaa muuta kuin sun itse luomaa illuusiota.Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:Joo, en mäkään häntä oikein hyvin tunne henk.kohtaisesti, kaks kertaa tavattu. Mutta oon jo vuosia ollut ihan lääpälläni tähän henkilöön. Ja joo-o, kyseessä taitaa myös olla aikamoinen häntäheikki :/
Voi vitsi mulla ihan sama tilanne suomalainen tyyppi tosin kyseessä ja vielä samassa kaupungissa asustellaan, täytyy vaan toivoa että hän ei tule kadulla vastaan voisin vaikka pyörtyä tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä oon rakastunu yhden sarjan henkilöhahmoon. tai ehkä ihastunu. mietin sitä useesti ja kuolaan sitä siinä sarjassa..
ja nimenomaan sarjan hahmoon,en siihen mikä se on oikeesti,enhän sitä edes tunne.
toivotonta =)
mulla on ulkomaalainen sarja =) saksalainen,mutta näyttelijä on italialainen.Alkuperäinen kirjoittaja mä kans:Voi vitsi mulla ihan sama tilanne suomalainen tyyppi tosin kyseessä ja vielä samassa kaupungissa asustellaan, täytyy vaan toivoa että hän ei tule kadulla vastaan voisin vaikka pyörtyä tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä oon rakastunu yhden sarjan henkilöhahmoon. tai ehkä ihastunu. mietin sitä useesti ja kuolaan sitä siinä sarjassa..
ja nimenomaan sarjan hahmoon,en siihen mikä se on oikeesti,enhän sitä edes tunne.
toivotonta =)
Tätä on kyllä hyvä peesataAlkuperäinen kirjoittaja Höperö:Unohda se on mun neuvoni... Valitettavasti. :/