Olisko itsekästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salla

Vieras
jos mentäisiin miehen kanssa ihan vaan itseksemme naimisiin maistraatissa ilman ketään tuttavia todistajina ja ei mitään kahvituksiakaan pidettäisi? Lähetettäisiin vaikka vaan jotkut itsetehdyt koristeelliset kortit kaikille, että naitu on. Käytäisiin kuitenkin kuvat ottamassa, kampaajalla, meikissä ja nätti mekko ja puku. Olisiko ihan törkeätä pitää ihan vaan kaksistaan hääjuhlat? Tai 1 v. tyttäremme voisi tietysti olla mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Salla:
jos mentäisiin miehen kanssa ihan vaan itseksemme naimisiin maistraatissa ilman ketään tuttavia todistajina ja ei mitään kahvituksiakaan pidettäisi? Lähetettäisiin vaikka vaan jotkut itsetehdyt koristeelliset kortit kaikille, että naitu on. Käytäisiin kuitenkin kuvat ottamassa, kampaajalla, meikissä ja nätti mekko ja puku. Olisiko ihan törkeätä pitää ihan vaan kaksistaan hääjuhlat? Tai 1 v. tyttäremme voisi tietysti olla mukana.

Mä oon miettinyt ihan samaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Salla:

Meidät on vihitty 2 todistajan ja tyttären läsnäollessa. Pappi vihki, ja uutta mulla siinä tilaisuudessa oli ainoastaan kengät. Kaveri pariskunta oli todistajina, ja heidän kans kilistettiin ja juotiin kakkukahvit meillä. Sit vaan tylysti tekstaria menemään, että dodii, aviopari täällä tere!
Kukaan ei voi loukkaantua teille, jos ette itse halua juhlia. Ja me ei haluttu. *lahjoja saatiin myös ilman juhlia*

Me mentiin salaa maistraatissa naimisiin, mutta oli puku ja kukat ja valokuvat ja muut härpäkkeet. Todistajiksi pyydettiin päivän varoitusajalla mun sisko ja sen mies ja sieltä naimasta mentiin sitten syömään ravinteliin todistajien kanssa.
Pitkän tähtäimen suunnitelma on, että juhlat pidetään joskus. Nyt on 5 vuotta menny eikä juhlia ole näkyny, mutta joooskus sitten... :D

Meidätkin vihittiin maistraatissa, todistajatkin oli sen viraston työntekijöitä. Tosin ei menty salaa, anoppi odotti kotona täytekakkukahvien kanssa. Myöhemmin käytiin kuvassa, joka sitten annettiin kaikille lähisukulaisille.

Yhteistyössä