T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Tuomas ja Elias tai Tuomas ja Tiitus. Tiituksesta tulee kuitenkin silti Tintti koulussa ja siitä vääntyy hintti.
Alkuperäinen kirjoittaja b:Tuomas ja Elias
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Tuomas ja Elias tai Tuomas ja Tiitus. Tiituksesta tulee kuitenkin silti Tintti koulussa ja siitä vääntyy hintti.
Mun koulussa ollutta Tiitusta kutsuttiin aina ihan vaan Tiitukseksi, ei koskaan Tintiksi.
Ala- ja yläasteella siis.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Tuomas ja Elias tai Tuomas ja Tiitus. Tiituksesta tulee kuitenkin silti Tintti koulussa ja siitä vääntyy hintti.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Alkuperäinen kirjoittaja b:Tuomas ja Elias
Samaa mieltä. Loppusointu on kaunis.
Ensiosta tulee mieleen liikaa Puhtaat valkeat lakanat, ja Tiitus (vaikka hauska ja erikoinen onkin) on mielestäni pikkulapsen nimi. Samoin kuin Nyytti. Ajattele poikaasi aikuisena miehenä, " toimitusjohtaja Tiitus Virtanen". Ellet ole satavarma, että pojastasi voisi tulla taiteilija - sitten Tiitus on mitä soveliain!
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Tuomas ja Elias tai Tuomas ja Tiitus. Tiituksesta tulee kuitenkin silti Tintti koulussa ja siitä vääntyy hintti.
Mulla on lähipiirissä Tiitus eikä oo kyllä tullut mieleenkään toi Tintti nimi.
Mun tuntemat Tintit on ollu tyttöjä![]()
ja mun mielestä on niin, että kaikista nimistä voi halutessaan vääntää jotain kivaa tai ei-niin-kivaa...
Alkuperäinen kirjoittaja tuplaäiti:Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Alkuperäinen kirjoittaja b:Tuomas ja Elias
Samaa mieltä. Loppusointu on kaunis.
Ensiosta tulee mieleen liikaa Puhtaat valkeat lakanat, ja Tiitus (vaikka hauska ja erikoinen onkin) on mielestäni pikkulapsen nimi. Samoin kuin Nyytti. Ajattele poikaasi aikuisena miehenä, " toimitusjohtaja Tiitus Virtanen". Ellet ole satavarma, että pojastasi voisi tulla taiteilija - sitten Tiitus on mitä soveliain!
No ajateltiin kyllä aloittaa vauvamuskariTiitus on nätti vanha nimi, ja Raamatussa. Ensio olis kumminkin kiva ensin syntyneelle, Eliasta vaan on aika paljon. Tykkään että olis sama kirjain, mutta pitänee vielä miettiä. Olisihan se toki helpompi nimikoida vaatteet, jos olisi eri alkukirjain. Ja eiköhän niin ikäviä lempinimiväännöksiä saa mistä tahansa nimestä, jos ilkeä sananikkari kohdalle sattuu!