no niimpäs oliki!läpi =)Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:johonkin numeroon sulla jäänyt toinen numero alle... mulla kävi kans eka niinAlkuperäinen kirjoittaja HEPULI:onko ne numerot ylärivi 3,5,1
toka rivi 2,7,9
ja alin rivi 6,8,4???mulla ei toimi ja mun laskupään mukaa noist tulee 18!?
Oisko se kellon aika? mun mielestä näyttäis joltain semmoselta..Alkuperäinen kirjoittaja taika:mikä toi pieni kuvio tuulettimen jalassa on?
Nii minustakin, muttei näy. Eikä seinäkellon aika sovi siihen sellasenaan ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Oisko se kellon aika? mun mielestä näyttäis joltain semmoselta..Alkuperäinen kirjoittaja taika:mikä toi pieni kuvio tuulettimen jalassa on?
Joo ja kellonaika ei sovi koodiksika.. Ainaka mun mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja taika:Nii minustakin, muttei näy. Eikä seinäkellon aika sovi siihen sellasenaan ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Oisko se kellon aika? mun mielestä näyttäis joltain semmoselta..Alkuperäinen kirjoittaja taika:mikä toi pieni kuvio tuulettimen jalassa on?
Huomaan olevani jumissa. Mulla on vaan ne punaset lasit (käytetty), tyhjä paperi ja joku punanen palikka. Tavaroita ei vissiin pysty tarkastelemaan lähempää?
Meinasin just tulla sanoo samaa!Alkuperäinen kirjoittaja taika:Sillä raudalla sai lipaston laatikon sivusta auki! Sen missä on se vihreä? palikkalaatikko päällä.
En huomasnnukka, kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja taika:Selvis sit mikä se "palikka" oli
Nii ja se paperi tuli samaisen lipaston alalaatikon katosta.
Mitä sulle selvis siitä punasesta palikasta?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En huomasnnukka, kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja taika:Selvis sit mikä se "palikka" oli
Nii ja se paperi tuli samaisen lipaston alalaatikon katosta.
kiitos, just ekalla yroittämällä sit satuin saaman senAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tuulettimesta!Alkuperäinen kirjoittaja miska:mistä rauta?
Juu hokasin just.Alkuperäinen kirjoittaja taika:Ja läpi! Normal end. En saanut vihreää laatikkoa auki, enkä lampun jalkaa...
Mites sa laatikko muuten aukes? Kokeile "palikkaa" kynttilään.
ai se mun piikki olikin kynttilä!Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Juu hokasin just.Alkuperäinen kirjoittaja taika:Ja läpi! Normal end. En saanut vihreää laatikkoa auki, enkä lampun jalkaa...
Mites sa laatikko muuten aukes? Kokeile "palikkaa" kynttilään.
Pääsit läpi jo? Eiks tol tuulettimen jalalla oo mitään merkitystä?