3 projektorii pitää olla päällä ni saa koodinAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä sait sen kodin siihen entäs tuo ylempilukko.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:kassakaappi auki
3 projektorii pitää olla päällä ni saa koodinAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä sait sen kodin siihen entäs tuo ylempilukko.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:kassakaappi auki
ei kun kassakaapistaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siihen tuli keltanen pala, joka oli muistaakseni pahvilaatikossa.Alkuperäinen kirjoittaja pop:miten?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ylempi lukko auki
Mulle tuli niihin palikkatauluihin plussat ja ne kaks plussaa siin ikkunassa muuttu värillisiks, mut en saa niitä pois, enkä pääs muutenkaan eteenpäin.
Apuja?
eli katso niitä kahta palikoista muodostettua kuviota... tulee numeroita.... ekan alla nuoli oikealle ja tokan ylös...laske siitä taulusta niitä ruutujaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siihen tuli keltanen pala, joka oli muistaakseni pahvilaatikossa.Alkuperäinen kirjoittaja pop:miten?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ylempi lukko auki
Mulle tuli niihin palikkatauluihin plussat ja ne kaks plussaa siin ikkunassa muuttu värillisiks, mut en saa niitä pois, enkä pääs muutenkaan eteenpäin.
Apuja?
Mistä siihen kolmanteen saa sen dian?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:3 projektorii pitää olla päällä ni saa koodinAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä sait sen kodin siihen entäs tuo ylempilukko.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:kassakaappi auki
mitäs kaipaat?Alkuperäinen kirjoittaja Essiorvokki:Antakaas, Karvinen ja ei-jaksa-kirjautuu vinkkejä!
yks siitä numeropelistä...Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä siihen kolmanteen saa sen dian?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:3 projektorii pitää olla päällä ni saa koodinAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä sait sen kodin siihen entäs tuo ylempilukko.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:kassakaappi auki
Löysin maton alta toisen ja sit sen toisen ...en kyl enään muista lyö ihan tyhjää
Ahaa, niin tietty! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:eli katso niitä kahta palikoista muodostettua kuviota... tulee numeroita.... ekan alla nuoli oikealle ja tokan ylös...laske siitä taulusta niitä ruutujaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siihen tuli keltanen pala, joka oli muistaakseni pahvilaatikossa.Alkuperäinen kirjoittaja pop:miten?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:ylempi lukko auki
Apuja?
mikä nro tulee vihreestä palikkajutusta? en löydä yhtä palaa ja en saa numeroo siitä. sininen on valmisAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mitäs kaipaat?Alkuperäinen kirjoittaja Essiorvokki:Antakaas, Karvinen ja ei-jaksa-kirjautuu vinkkejä!
joka rivin summa pitää olla 18Alkuperäinen kirjoittaja HEPULI:mikä kassakaapin koodi o?miten ne numerot tulee tietsikkaa??ei toimi mulla mitenkää!
3Alkuperäinen kirjoittaja pop:mikä nro tulee vihreestä palikkajutusta? en löydä yhtä palaa ja en saa numeroo siitä. sininen on valmisAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mitäs kaipaat?Alkuperäinen kirjoittaja Essiorvokki:Antakaas, Karvinen ja ei-jaksa-kirjautuu vinkkejä!
johonkin numeroon sulla jäänyt toinen numero alle... mulla kävi kans eka niinAlkuperäinen kirjoittaja HEPULI:onko ne numerot ylärivi 3,5,1
toka rivi 2,7,9
ja alin rivi 6,8,4???mulla ei toimi ja mun laskupään mukaa noist tulee 18!?