pitä krätä erilaisia tavaroita ja mahdollisesti ydistellä niitä ja niiden avulla selvittää tiensä ulos talosta/huoneestaAlkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Kertokaahan mulle mikä toi huonepeli on?
patterit radiostaAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:ja uudestaan...miten siellä toisessa huoneessa saa sen lukon auki?sain leikattua johdon mutta mitä sitten?
nii mut mihin ne patterit laitetaan?yritin vaik mitä mutten saa niitä minneeAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:patterit radiostaAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:ja uudestaan...miten siellä toisessa huoneessa saa sen lukon auki?sain leikattua johdon mutta mitä sitten?
niihin johtojen päihinAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:nii mut mihin ne patterit laitetaan?yritin vaik mitä mutten saa niitä minneeAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:patterit radiostaAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:ja uudestaan...miten siellä toisessa huoneessa saa sen lukon auki?sain leikattua johdon mutta mitä sitten?
en vielä ainakaa...mut minne ne patterit?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:löysikö kukaan hanskojen ja pipon lisäksi muita vaatteita?
mä kolmannessaAlkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:Hitto! Mä palelluin toka huoneessa!
mistä johto?Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:niihin johtojen päihinAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:nii mut mihin ne patterit laitetaan?yritin vaik mitä mutten saa niitä minneeAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:patterit radiostaAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:ja uudestaan...miten siellä toisessa huoneessa saa sen lukon auki?sain leikattua johdon mutta mitä sitten?