Olisko "ennenvanhaan" kahdeksankymmentäluvulla yhdellekkään lapselle tullut tällaista mieleenkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Nykyään on kaikki niin hirveän monimutkaista lelujen suhteen. Olin hommannut tytölleni my lttle pony-lapsia ja rakentanut niille talon. Tyttö ei leikkinyt niillä. Kysyin että miksi. "Ei nillä voi leikkiä kun niillä ei ole leluja" |O Siis leluillakin pitäisi nykyään olla leluja :headwall:

Mulle ei olis tullut tuollaista pienenä mieleenkään!

Mun leluilla oli leluja. Mutta mä rakensin nukeille talot itse ja tein niille itse lelut. Ehkä silloin lapset oli vähän aloitteellisempia, keksittiin itse asioita?

Voi ihme :laugh: Oon ilmeisesti ollut vähään tyytyväinen lapsi. Kyllä tuo askartelee koko ajan, jos ei mun kanssa niin itsekseen, mutta ei pahemmin leluja. Paperinukkeja kylläkin muttei juuri leiki niilläkään. Viisivuotias on tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Juuri yks päivä kaupan setä kertoi kuinka hänen 3v.tyttärensä oli ympyröinyt lelukuvastosta ihan pienten vauvojen leluja ja toivoi siis niitä joululahjaksi...nukelleen Elsalle!!!! :o

Mutta kovin on ihanan ajattelevainen lapsi! Ei moni lapsi pyytäisi lahjaksi jotain mikä menee toiselle, ei edes nukelle. Tulee varmaan kiltti ja antelias ihminen aikuisena :)

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Juuri yks päivä kaupan setä kertoi kuinka hänen 3v.tyttärensä oli ympyröinyt lelukuvastosta ihan pienten vauvojen leluja ja toivoi siis niitä joululahjaksi...nukelleen Elsalle!!!! :o

Mutta kovin on ihanan ajattelevainen lapsi! Ei moni lapsi pyytäisi lahjaksi jotain mikä menee toiselle, ei edes nukelle. Tulee varmaan kiltti ja antelias ihminen aikuisena :)

On kyllä liikuttava pikkuinen kun ajattelee nuken parasta. Totesin vaan tälle isälle että taitaa tulla pukille painava kontti kun pitää ostaa nukeillekkin lahjat =)