Olisitteko miehesi kanssa enää yhdessä, jos

• Viestiketjun aloittaja 123...
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Luulen, että oltaisiin. Oltiin kuitenkin yhdessä kahdeksan vuotta ennenkuin esikoinen syntyi, joten ehdittiin varmasti tutustua toisiimme niin hyvässä kuin pahassakin.
heh, mekin oltiin yhdessä 8 vuotta ennen esikoisen syntymää eli täysi peesi tähän!
Pistän paremmaksi, oltiin oltu 10 vuotta yhdessä ennen lasta!

edellisessä avioliitossa oli juuri niin et lapset piti yhdessä...VIRHE ettenkö sanois...nyt kaikki onnellisia, niin ex kun minäkin kuin myös lapset. ja nykyisessä liitossani olen enemmä-n kun onnellinen :heart: oltaisiin ehdottomasti ilman tätä raskattakin yhdessä...kunhan nyt ylipäätään syntyisi =)

Vasta viime viikolla käytiin aiheesta keskustelua (taas kerran...) et luultavimmin ei oltais yhessä ilman noita lapsia... Päätettiin yrittää ehtiä välillä hoitaa parisuhdettakin (ees aamu- ja iltapusut ja -halit). Kai nää sitten on niitä kuuluisia "ruuhkavuosia"; lapset pieniä, laskut painaa päälle, vain toinen meistä töissä ->rahatilanne on mikä on..., stressiä yhestä jos toisesta asiasta ->ei aina meinaa muistaa sen parisuhteen eteen tehdä mitään ja huomattu kyllä on ettei se ole itsestäänselvyys eli hoitamatta kuihtuu... Toivossa on hyvä elää.

Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Ai, kisa käynnissä? 12v. ja 7kk seurustelua ennenku esikoinen syntyi... Ja sai alkunsa luonnon omilla konsteilla, ei tarvittu siis mitään hoitoja tms. jotka olis pitkittäny tuota hommaa... Ihan muut syyt pitkitti.

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
edellisessä avioliitossa oli juuri niin et lapset piti yhdessä...VIRHE ettenkö sanois...nyt kaikki onnellisia, niin ex kun minäkin kuin myös lapset. ja nykyisessä liitossani olen enemmä-n kun onnellinen :heart: oltaisiin ehdottomasti ilman tätä raskattakin yhdessä...kunhan nyt ylipäätään syntyisi =)
:heart: :hug:

Turkilmas
Tähän ei kyllä ole yksiselitteistä vastausta. Tällä hetkellä ehdoton kyllä. Mutta sitten taas kun muistelee niitä huonoja aikoja, niin kyllä tuo esikoinen oli syy miksi jaksoi yrittää ja jatkaa. Kuitenkin aina jälkikäteen (huonon ajan jälkeen) sitä miettii miksi ihmeessä edes ajatteli eroa kun ei voi olla toisesta erossa.

Ota tästä sitten selvää B)

pienet lapset
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Ai, kisa käynnissä? 12v. ja 7kk seurustelua ennenku esikoinen syntyi... Ja sai alkunsa luonnon omilla konsteilla, ei tarvittu siis mitään hoitoja tms. jotka olis pitkittäny tuota hommaa... Ihan muut syyt pitkitti.
Minä menen johtoon. Jos olisi heti käynyt vahinko, niin esikoinen olisi 21 v. Oikeasti esikoisemme on 3,5 v. Parisuhde oli vahvalla pohjalla lasten syntyessä, kun ehdittiin sitä ennen hummata, harrastaa, opiskella ja tienata ihan riittämiin.

Yhteistyössä