Olisitteko miehesi kanssa enää yhdessä, jos

• Viestiketjun aloittaja 123...
  • Ensimmäinen viesti
dfdfdf
Oltaisiin yhdessä. Nimenomaan lapset olivat vähällä erottaa meidät. Sen verran rankkoja vauva-ajat olivat. Jos joku väittää olevansa yhdessä kumppaninsa kanssa vain lasten takia, niin hän huijaa itseään ja tekee samalla lapsilleen karhunpalveluksen. Siinä tilanteessa juuri pitäisi erota lasten takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Rehellisesti sanottuna, en tiedä. Lapset eivät ole ainoita asioita, jotka pitävät meitä yhdessä- mutta heidän olemassaolonsa tekee kyllä suhteesta lähtemisen kynnyksen huomattavasti korkeammaksi.
Mä plagioin sua. Eli peesaan. En mä tiedä.

Ei me ainakaan Suomessa asuttaisi jos meillä ei olisi lapsia. En tiedä, miten elämä olisi mahtanut mennä: oltaisiinko yhdessä, jos oltaisiin niin missä, millaisia me oltaisiin (bilehileitä kuten ennen, vai oltaisiinko rauhotuttu ilman lapsiakin, vai olisiko vain toinen rauhoittunut, jne). Eli en tiiä.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Luulen, että oltaisiin. Oltiin kuitenkin yhdessä kahdeksan vuotta ennenkuin esikoinen syntyi, joten ehdittiin varmasti tutustua toisiimme niin hyvässä kuin pahassakin.
heh, mekin oltiin yhdessä 8 vuotta ennen esikoisen syntymää eli täysi peesi tähän!

Jaa-a
Vaikea sanoa. Ennen lapsia ei tietenkään ollut mitään ongelmia. Viime vuosina (meillä 3 alle 5v lasta) on puolin ja toisin ollut kireyttä ja kyllästymistä. Itse syytän väsymystä, ja uskon, että tilanne vielä korjaantuu. Jos tilanne olisi tämä, vaikka lapsia ei olisi, niin sitten kyllä eroaisin miettimättä yhtään!

Yhteistyössä