Olisitko yhdessä miehen kanssa joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "weera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"weera"

Vieras
olisi sanonut sinulle seuraavia asioista :

Et sinä ole niin hirveän järkyttävä, vähän järkyttävä vain (ulkonäöstä).
Sinähän olet melkein söpö kun sinulla on tukka ponnarilla.
Sanoit olevasi ylpeä itsestäsi, mutta minä en ole.

Lisäksi kehunut ääneen seurassasi estoitta muita naisia.

Olisitko katsellut pidempään vai olisiko juttu loppunut siihen? Miksi et/olisit?

En mä jaksasi tollasta kattella. Ei tommonen ole hauskaa edes vitsinä, olkoot sitten yksinään, koska kyllä mä löytäisin sellasenkin, joka ois mulle kiltti.

No ulkonäöstäni ei ole kukaan sen kummemmin vinoillut, mutta tapailin muutaman kerran tyyppiä, joka laukoi typeryyksiä suullisesta ilmausustani ja älynlahjoistani. Jäi kyllä lyhyeen se tapailu, alunperinkin suostuin vain siksi, että luulin hänellä olevan omaperäinen huumorintaju, mutta lopulta kävikin selville, että heebolla oli vakava itsetunto-ongelma. Niin kuin mielestäni kenellä tahansa, joka yrittää mollata seuralaistaan millään tasolla, oli kyse sitten ulkonäöstä, luonteesta tai älykkyydestä. Itse en jaksaisi kuluttaa energiaani heikosta itsetunnosta kärsivään ihmiseen, kun jo suht itsevarman normi-ihmisenkin kanssa kuluu paljon energiaa, että suhde on tasapainoinen ja seesteinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22762905:
No ulkonäöstäni ei ole kukaan sen kummemmin vinoillut, mutta tapailin muutaman kerran tyyppiä, joka laukoi typeryyksiä suullisesta ilmausustani ja älynlahjoistani. Jäi kyllä lyhyeen se tapailu, alunperinkin suostuin vain siksi, että luulin hänellä olevan omaperäinen huumorintaju, mutta lopulta kävikin selville, että heebolla oli vakava itsetunto-ongelma. Niin kuin mielestäni kenellä tahansa, joka yrittää mollata seuralaistaan millään tasolla, oli kyse sitten ulkonäöstä, luonteesta tai älykkyydestä. Itse en jaksaisi kuluttaa energiaani heikosta itsetunnosta kärsivään ihmiseen, kun jo suht itsevarman normi-ihmisenkin kanssa kuluu paljon energiaa, että suhde on tasapainoinen ja seesteinen :)

tuo oli hienosti kirjoitettu! Hattua nostan!

Olisin. Ja itseasiassa olen järkyttynyt siitä miten moni vastaa että mies on puhunut törkeästi. Itse olen tehnyt mallintöitäkin ja tiedän olevani ihan nätti, mutta mieheni on sanonut minulle paljon pahempiakin asioita...ja todellakin katselee naisia. Naisten katselu on normaalia, aivankuten minäkin katselen naisia, MIEHIÄ ja ihmisiä. Ja joskus eteen tulee komeita miehiä ja ajattelen heistä että ompas komea, sen enempää sen tarkoittamatta että vastaantullut tuntematon olisi pätkääkään parempi kuin oma rakkaani.
Kaikke ei pidä ottaa niin perhanan vakavasti, luota mieluummin itse itseesi ja ulkonäköösi. Tarvitseeko miehen olla kokoajan todistelemassa kauneuttasi? Miksi hän olisi kanssasi jos olisit hänen mielestään ruma? Miksei hän ole jo ITSE lähtenyt kauniimman perään?
Koska hän välittää JUURI SINUSTA.

Olisin. Ja itseasiassa olen järkyttynyt siitä miten moni vastaa että mies on puhunut törkeästi. Itse olen tehnyt mallintöitäkin ja tiedän olevani ihan nätti, mutta mieheni on sanonut minulle paljon pahempiakin asioita...ja todellakin katselee naisia. Naisten katselu on normaalia, aivankuten minäkin katselen naisia, MIEHIÄ ja ihmisiä. Ja joskus eteen tulee komeita miehiä ja ajattelen heistä että ompas komea, sen enempää sen tarkoittamatta että vastaantullut tuntematon olisi pätkääkään parempi kuin oma rakkaani.
Kaikke ei pidä ottaa niin perhanan vakavasti, luota mieluummin itse itseesi ja ulkonäköösi. Tarvitseeko miehen olla kokoajan todistelemassa kauneuttasi? Miksi hän olisi kanssasi jos olisit hänen mielestään ruma? Miksei hän ole jo ITSE lähtenyt kauniimman perään?

Häh? Välittää JUURI sinusta, jos puhuu inhottavasti? Ei, todellakaan tommonen puhe ei ole mitään normaalia, enkä usko, että monikaan normaali-ihminen sietää tollasta.

Onkohan sinusta kukaan aidosti välittänyt, koska ap:n kuvailema puhe ei todellakaan ole välittämistä tai rakastamista.

Jospa nyt vielä itsekin palaisin takaisin aloittamaani keskusteluun :) Tosiaan, minulle eräs mies noin sanoi, ylipainoa oli 15 kiloa, jolloin olin vain vähän järkyttävä.

Minä tein silloin ratkaisun, että katson vielä hetken muuttuuko tilanne mitään. Olin rakastunut :ashamed: Ja nyt pitää kyllä sanoa, että en ole katunut tuota ratkaisua. Olemme olleet nyt naimisissä 7 vuotta, yhdessä 8 ½ vuotta. Nuo sanomiset tapahtuivat ensimmäisen puolen vuoden aikana, sen jälkeen ei mitään vastaavaa ole kuulunut.

Anteeksi olen nuo sanomiset antanut, mutta en unohtanut, kuten tästäkin avauksesta huomaa. Mutta en minä niitä riitatilanteissa yms. esille ota. Mennyttä mikä mennyttä.

Se riippuisi vähän miehestä muutenkin, ja siitä, millainen tapa hänellä on ilmaista itseään ja sanoa asioita.
Vaikka se vähän järkyttävä ei toki kuulosta kauniilta, se voi olla silti kohteliasuudeksikin tarkoitettu.
Rehelliseksi kohteliaisuudeksi tai kannustukseksi. Jos lauseita ei olisi sanottu ivalliseen äänensävyyn, vain tarkoituksena loukata toista voisin ollakin sellaisen miehen kanssa.

Miksi hän olisi kanssasi jos olisit hänen mielestään ruma? Miksei hän ole jo ITSE lähtenyt kauniimman perään?
Paskat. Tommoset reppanat ei lähde "kauniimman perään" koska varsin hyvin tietävät itsekin etteivät parempaa sais vaikka yrittäisivät. Sitten vaan kitisevät ja marisevat muijalleen kun harmittaa kun oma taso ei riitäkään malleihin.

Yhteistyössä