V
vierailija
Vieras
Vielä pahempi. Sen jälkeen tulee läväreitä tai nyrkistä. Huonolla tuurilla vielä purevat.
Mulla on noista ihan tarpeeksi kokemusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vielä pahempi. Sen jälkeen tulee läväreitä tai nyrkistä. Huonolla tuurilla vielä purevat.
Mulla on noista ihan tarpeeksi kokemusta.
oleksää harjottanu semmosta vähän siiveetöntä ammattia?
Tällä logiikalla kaikki miehet ovat toooosi halpoja huoriaNiinhän sitä sanotaan: kaikki naiset ovat huoria, hinta vaan pitää olla kohdillaan.
No en. Vaan on kokemusta pervosedistä.
Samoilla linjoilla.Tiedän!
Mä pelkään että sit tuntisin huonoa omaatuntoa ja orgasmista ois ilo pois iäti.
On asioita mitä ei voi rahalla mitata.
En usko.Vain uskovaisille neitsyys on niin arvokas ja vaalittava asia, että sitä ei voi myydä.
Vanha pervosetä kurttuisine vehkeineen ei enää kykene seitsemään kertaan yössä. Hyvä jos saa heppinsä ylös edes sitä yhtä kertaa varten.
Miten on Echo? Antaisitko kolmella millillä?Kakkosneitsyydestä saa jopa kolme miljoonaa...
En usko.
Itse en varmaan möisi neitsyyden menettämisen jälkeenkään. Siis se neitsyys ei ole se juttu, vaan ylipäänsä seksin myyminen.
Ja kyllähän tuolla neitsyydellä voi helposti useammaltakin ukolta sen pari milliä rahastaa. Ei vaadi kummoisia näyttelijänlahjoja.
En olisi voinut enkä voisi vieläkään myydä itseäni. En ole mikään huora joka harrastaa seksiä rahasta. Joku tähän tulee tietysti väittämään, että kaikki naiset myy itseään jos hinnasta sovitaan, mutta se on paskapuhetta. Mä en myisi eikä varmasti moni muukaan. Ei kaikki naiset ole huoria ja se pitäisi aikuisten normaalilla järjellä varustettujen ihmisten tajuta.
En voisi elää itseni kanssa jos myisin seksiä. Hyi helvetti! Kyllä olisi etova olo jos tuollaisen virheen menisi tekemään. Siksi en sitä teekään.
2,3 miljoonalla olisit kiristellyt kurttuista vittuasi jo moneen kertaan.2,3 miljoonaa?
2,3 miljoonalla olisit kiristellyt kurttuista vittuasi jo moneen kertaan.
Joo, elättänyt monta ihqua kotimatuaTuon lisäksi sillä olisi varmaan tehnyt paljon muutakin.
No niin kun sanoin, niin järjellä ajateltuna hyödyllisempäähän tuo olisi ollutMua kyllä korpeaa enemmän se, että on tullut annettu ihan ilmaseks. Olis edes jotain saanut hommasta irti, kun olis ymmärtänyt viedä rahat![]()
Joo, elättänyt monta ihqua kotimatua![]()
No niin kun sanoin, niin järjellä ajateltuna hyödyllisempäähän tuo olisi ollut
Harmi tai onneksi (kummin nyt katsoo) siihen aikaan ei vielä netissä tuollaisia ilmoituksia jaeltu. Huomattavasti korkeampi kynnys laittaa johonkin maakunnan paikallis-sanomiin myynti-ilmoitus...
Kotimaisia muhiksia ja niggoja on paljon tarjolla.Tykkään enemmän kotimaisista.
Kotimaisia muhiksia ja niggoja on paljon tarjolla.
Ehkä sittenkin Keltaisen pörssin myydään-palstallaOlisko se ilmoitus ollut treffi- vai sekalaista palstalla?
Tarvitsisi kauaa miettiä, jos saisi 2,3 miljoonaa. Tuo tekee 3800 euroa kuukaudessa seuraavat 50 vuotta. Sitten kävisin leikkauksessa, jossa kortajaan immenkalvo ja möisin seuraavan kierroksen 50 % alella.