Olisitko valmis tekemään tällaista työtä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Varmasti töitä olisi aamulla 6.40-9.20 välisen ajan ja muuten joutuisit arkisin olemaan valmiustilassa n. klo 14 asti, sillä töistä voidaan soittaa ihan milloin vaan, että nyt olisi sitä ja sitä hommaa. Töitä saattaa parhaassa tapauksessa olla joka arkipäivä tai sitten joinain päivinä ei ole kuin tuo aamu. Sitten myös yöpuolella on töitä, niin että 1 yö kerran 8 päivässä ja sitten sieltäkin saatetaan soittaa, että pääsetkö töihin.

Palkka määräytyy sitten sen mukaan paljonko niitä töitä on, elikkä saattaa vaihdella hyvinkin paljon.

Itse olen siirtymässä tuollaisiin hommiin, elikkä olen Itellalla jonkin sortin extraaja. Mulla siis on tuo aamuhomma, joka on 3 tunnin juttu ja siihen sitten päälle mahdolliset tuuraukset. Ilmeisesti teen yökeikkaa tuon 1 yön kerta viikkoon, elikkä teen yhden piirin vapaapäivän ja silläkin puolella saatan heittää tarvittaessa keikkaa.
Hyvä puoli tässä on nykyiseen se, että mä saan nukkua lähes kaikki yöt ja jaksan siten olla lapsenkin kanssa paremmin, sillä nyt kun teen täysin noita yöhommia ja siihen päälle tuo aamun muutama tunti, niin mun yöunet on jääneet 3-5 tuntiin vuorokaudessa.

Minä olen ollut postin varhaisjakelussa hommissa ja silloin kans oli puhetta tuosta extraajan paikasta.
Kävin aina aamulla 3-6 jakamassa aamupostin (siis tuon ajan olin kotoa pois) ja sitten olis samantien ollut jäänti päiväpostin lajitteluun ja jakamiseen niin en sitten enää sitä halunnut.
Kyllähän ne postin sairastumiset tietää jo aamusta joten tuskin kovin monena päivänä kesken päivän joudut lähtemään mihinkään

Eilen mulle soitettiin vähän yli 12, että pääsenkö töihin ja usein nuo lisäjaot tulee tonne puolen päivän korville, kunhan saavat ensin postit lajiteltua mulle valmiiksi, minähän en niitä itse lajittele kuitenkaan. Mutta useinhan kyllä soittavat jo aamulla, joten osaan varautua.
Palkka käsittääkseni tulee siitä tehdystä työstä, elikkä en saa valmiustilassa olosta palkkaa. Eipähän ole kahta samanlaista päivää.

Yhteistyössä