Olisitko valmis maksaamaan polttareista 80e?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiramamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Tuolla hinnalla voi kyllä käydä niin että jokunen huomaa viime hetkellä että ei pääsekkään ja sitten toisten potti kasvaa.. :/

Juu sen takia ilmoittelemme jo nyt ja maksu tapahtuu etukäteen. Meitä ei oikeasti ole kovinkaan monta joten pakko toimia näin.

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Etkö vaikka tietäisit polttareiden hinnan jo puolivuotta etukäteen eli jos laitan kympin tai pari kuussa säästöön niin ei kasaannu yhdelle kuukaudelle koko potti. Tottakai jokaisella on erilaiset elämäntilanteet mutta itselle olisi tärkeää että kaikki pääsisivät ja sen takia jo nyt ilmoittelemme hintaa.

Minun mielestäni polttarit ovat kuitenkin sellainen ei kovin tärkeä asia. Ihan lähimpien ystävien polttareita olisin oletettavasti itse mukana järjestämässä, jolloin voisin vaikuttaa lopulliseen hintaan... ja jos taas ei kovin läheisen kaverin polttareihin minulla ei ole kiinnostusta alkaa erikseen säästämään, vaan jättäisin väliin. Plus että taitaisin mielummin muutenkin säästää sinne häihin. Olisihan se tylsää jos häät jäisi väliin, kun polttareiden jälkeen ei enää ole varaa mennä niihin :)

Mökille siksi koska on ollut muutenkin vaikeaa saada edes viikonlopuksi saati sitten päiväksi sesonki aikaan mökkiä. Vuokraajat toivovat toki kokonaisia viikkoja ja moni on sanonutkin ettei vuokraa viikonluppua.

Kyyditys on tarkoitus yrittää järjestää muutoin. Toki aina voidaan tulla alas hinnasta mutta ei tässä nyt oikeen voi voittaakaan. Eli otetaan 10e pois budjetista joka on varattu ruokaan. Silti ihmisten pitää jotain syödä eli toisin sanoen ei tule sen halvemmaksi niinkään.

Tankotanssissa varmaan jokainen tekee omien rajojen mukaan ja mustelmia voi tulla muutenkin. Polttarit ovat hyvissä ajoin ennen häitä jotta ei nyt olis aivan murjottu. Mä kyllä olen sitä imeltä että se on ihan hyvää toimintaa näin polttari päivänä jos kaikki ei halua maata hemmotteluhoidossa...

Minä varmaan polttarijärjestäjänä yrittäisin tinkiä kyydituksistä (mielummin osallistujien autoilla kuin taksilla, ei kai kaikki kuitenkaan ryyppää?) ja yrittäisin löytää halvemman mökin. Ei kenelläkään osallistujalla ole mahdollista saada käyttöön esim. sukumökkiä? Itse järjestämällä ja tekemällä saa usein paljon aikaiseksi. Ohjelmahan kuulostaa muuten todella mukavalta.

Voi ei ole!
Olin kaasona parhaalle kaverilleni. suunnitteluillassa kävi selille, että budjetti tulee olemaan max. 10 euroa/hlö. Suunnittele siinä sitten. Porukkaa n. 10 henkilöä. Aika ankee ilta sitten tuli ja mä sain morsiamelta noottia... mutta mitäpä teet, jos kukan ei halua mistään maksaa.

Mä jättäisin sen tankotanssitunnin pois ja järjestäisin siellä mökillä kaikkea kivaa ohjelmaa. 80 euroa on aika iso summa, mutta jos osallitujia on vain vähän, niin eipä sen edullisemmin varmaan sitten voi päästäkään. Puhuit laadukkaasta mökistä, oisko sitä mahdollista vaihtaa vaatimattomampaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei yhtään paha

tiedätkö paljonko miesten polttarit maksaa? 200-300 per nenä!

Joo just näin! Jotenkin miehet ei aattele niin taloudellisesti kuin naiset.

Teidän polttarihintanne tuntuu tosi kohtuulliselta.
Tuo tankotanssi kuulostaa tosi hauskalta ja hyödylliseltä ;)
Kylpytynnyri "täytyy" olla.
Voisiko noista taksimaksuista säästää? Saisiko kyytiä jonkun vanhemmalta?

Yhteistyössä