Olisitko tiennyt vastauksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eikö tuon nyt olisi voinut päätellä... Jos vaihtoehtoina on kolme politiikan ammattilaista ja yksi ei politiikassa esillä ollut, niin kukakohan heistä olisi tunnettu tietokonealalta. Siis noi vaihtoehdot jo paljastaa todennäköisen vastauksen. Mutta tunnetusti naisten logiikka on vähän outoa... Toki ottaen huomioon, ettei kilpailijalla ole ollut äänioikeutta vaaleissa, voi olla, ettei kaikki noista kolmesta yhdisty politiikkaan. Olisitko sinä tiennyt vastauksen ilman oljenkortta?

http://www.is.fi/viihde/art-2000005111703.html

Mun on kyllä pakko tunnustaa ettei mulla ollut hajuakaan niistä kahdesta tyypistä että mitä ovat. Kiimunki tai joku sinnepäin ois voinut passelisti olla vaikka hiihtäjä.

Mutta jos kysymys oli tietokoneisiin liittyvä ja Linus on vaihtoehtona niin ei tossa tarvitse käyttää edes naisen logiikkaa. Ja sillähän siis pääsee hitosti pidemmälle kuin pikkuflikkojen logiikalla. :D

Mun on kyllä pakko tunnustaa ettei mulla ollut hajuakaan niistä kahdesta tyypistä että mitä ovat. Kiimunki tai joku sinnepäin ois voinut passelisti olla vaikka hiihtäjä.

Mutta jos kysymys oli tietokoneisiin liittyvä ja Linus on vaihtoehtona niin ei tossa tarvitse käyttää edes naisen logiikkaa. Ja sillähän siis pääsee hitosti pidemmälle kuin pikkuflikkojen logiikalla. :D
Joo ilmeisesti tää malli ei oo ollut paljon tekemisissä tietotekniikan kanssa. Tosiaan tuo Kiemunki oli esillä juuri, kun sai potkut PS:sta. En mäkään oisi häntä muuten politiikkaan osannut liittää. Olen kuitenkin sen ikäinen, että Linus Torvaldsin nimi ois alle sekunnissa ollut lukittuna.

Olisin tiennyt koska olen kyllä kuullut Linuksesta jo vuosikausia sitten. Hakkaraisen ja Tynkkysen tiedän myös. Tuosta Kiemunkista olen lukenut, mutta en tuota nimeä muistanut.

Olisin tiennyt koska olen kyllä kuullut Linuksesta jo vuosikausia sitten. Hakkaraisen ja Tynkkysen tiedän myös. Tuosta Kiemunkista olen lukenut, mutta en tuota nimeä muistanut.
Jos tilanne olisi ollut se, että et Kiemunkia muistanut ja et ole Torvaldsin nimeä kuullut, olisit varmaan päättelemällä osannut arvata oikein. Toki kyllähän kilpailijalla oli päätelmä siitä, että tuskin kyseessä on nainen...

Mut täytyy kyllä todeta, etten välttämättä itse olisi 18-vuotiaana tiennyt tunnettuja poliitikkoja kuin kourallisen... Mauno Koivisto, Harri Holkeri, Esko Aho,...

Olisin tiennyt Linuxin kehittäjän.

Sinällään ei se politiikka estä tietotekniikan osaamista, olihan meillä ennen ministerikin, jolla oli tutkinto tietojenkäsittelyopista yliopistosta.

Olisin tiennyt Linuxin kehittäjän.

Sinällään ei se politiikka estä tietotekniikan osaamista, olihan meillä ennen ministerikin, jolla oli tutkinto tietojenkäsittelyopista yliopistosta.
Ei estä ei. Olis kuitenkin voinut hyvin vetää vielä riskillä, koska oikeasti oisko ollut yhtään sen nolompaa veikata ekaan väärin kuin ottaa oljenkorsi ekaan, yleisölle helpoon, kysymykseen.

Tämä palsta jaksaa aina väliin yllättää. Tässäkin tapauksessa tuo ensimmäinen kysymys on vitsiluokkaa = kaikkien aikuisten pitäisi tietää ja vaihtoehdoista ne kolme väärää ovat mahdottomia.

Eli vastaus, kyllä, olisin todellakin tietänyt. Kuten tiedän suurimman osan muistakin kysymyksistä ohjelmassa silloin kun satun seuraamaan. Yleensä siis etenisin kilpailijaa pidemmälle (y)

• Tykkää
Reactions: Echo
Tämä palsta jaksaa aina väliin yllättää. Tässäkin tapauksessa tuo ensimmäinen kysymys on vitsiluokkaa = kaikkien aikuisten pitäisi tietää ja vaihtoehdoista ne kolme väärää ovat mahdottomia.

Eli vastaus, kyllä, olisin todellakin tietänyt. Kuten tiedän suurimman osan muistakin kysymyksistä ohjelmassa silloin kun satun seuraamaan. Yleensä siis etenisin kilpailijaa pidemmälle (y)
Kaikki tietokilpailut perustuu siihen nolouteen, että ei hitto kyllähän ny toi pitäis tietää.
Mut kun kukaan (paitti mä) ei tiedä kaikesta kaikkea.
Ja sit tulee eteen se kymmenes näennäisen helppo kysymys niinku vaikka "Mikä oli Robinin ensimmäinen hitti?" niin mä joudun vastaamaan Batman? tai Kanada? jolloin lapseni ja toinenkin puoli suomea pitää minua ihan ääliönä.

Yhteistyössä