Olisitko sinä riemastunut vai vähemmän riemastunut, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettälä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En voisi laskea koiraa meille koska meillä on kissoja jotka pelkää koiria. Enkä sulje niitä toiseen huoneeseen siksi että jonkun koira pääsisi meille, tämä on noiden kissojenkin koti.

"Inhoan lapsia enkä näe mitään syytä sellaista kotiini päästää."

"Jos lapsi on mukana ollut,se on joko ollut autossa tai sitten se on sitästu puuhun kiinni,jossa se ei estä muita talon asujia liikkumassa pihalla."

"Lapsi ei tulisi sisälle missään nimessä. Jos se ei hetkeä pärjää yksin, voi omistajaperhe myös pysyä poissa."

Koira ja lapsi on kaksi täysin eria asiaa enkä oo ikinä ymmärtäny ihmisiä jotka vertaa ihmislasta ja koiraa toisiinsa. Ette oo itte ikinä ollu lapsia?

Itse en pahemmin tykkää koirista, mutta kyllä meille saa ystävät ja sukulaiset tulla koirineen kylään. Siitäkin huolimatta, että meillä asuu kissa ja koiria pelkäävä vauva.

Toki kyllä mä sitten odotan, että koiran omistaja pitää koiran sen verta kurissa ettei vauvan päälle käy. Ja siis tällä tarkoitan sitä, ettei hypi vauvan päälle tai yritä nuolla yms. Kissa taas osaa antaa itse turpaan koirille jos sattuvat sen lähelle erehtymään.

Yhteistyössä