Olisitko/oletko onnellinen yksin?

vieras
epäilisin että olisin onnellisempi ilman miestä, mutta kun ei toinen ole vielä valmis myöntämään että suhde olisi tuhoon tuomittu, niin odottelen että ratkaisun tekisi, en siis ole ihan onnetonkaan nyt, mut tuntuisi että helpommalla pääsisin minäkin, jos ero tulisi
 
kinuski
Olin onnellinen yksinkin (tai kaksin lapseni kanssa) mutta olen kyllä nytkin todella onnellinen mieheni ja lasteni kanssa. Vähän riippuu, en esim. voisi asua tässä talossa, tai tehdä nykyistä työtäni jos olisin yksin. Mutta jos parisuhteeni olisi huono, niin olisin mieluummin yksin kuitenkin.
 
Mä olen tyytyväinen kummin jommin.
On ihanaa, ku on perhe. Mutta välillä on tosi ihanaa olla yksin. Vaikkakaan en mä koskaan varsinaisesti oo ihan yksin, mutta lasken yksinoloksi sen, ku on vain lapset ja ne nukkuu.

Ja jos olisi (olikin) huono parisuhde, niin mieluummin sitten yksin.
 
Viihdyn parisuhteessa ja olen tietty mielummin toimivassa parisuhteessa kuin yksin. Mutta toisaalta olen myös tietyllä tapaa erakkoluonne enkä näe yksinäisyydessäkään mitään ahdistavaa, eli todella mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Uskon että voisin ihan hyvin viihtyä yksin, varsinkin kun olisi lapset ja koira seurana. =)

Ja siis ihan toimivassakin parisuhteess kaipaan joskus omaa tilaa. Nyt väsy painaa päälle että odotan vain hetkeä jolloin pääsen nukkumaan, mutta ensiyönä kun mies on töissä nautin taas siitä omasta rauhasta kun lapset nukkuvat ja kaikki on hiljaista...
 

Yhteistyössä