olisitko mielummin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mehis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olen tikkulaiha ja a-kupit omistan. oikein tyytyväinen olen itseeni. en oikestaan koskaan edes ajatellut mikä riesa isoista tisseistä on, ennen kuin isotissinen kaverini valitti mulle kun ei voi nukkua mahallaan eikä juosta tai käydä missään vähänkään kovempitahtisessa jumpassa. :( mahtaa olla surkeeta.

No 15 kiloa ylipainoa ei ole todellakaan vähän!!! Mä olen pieni 163cm ja painan 65 kiloa eli painoa on ainakin 10 kiloa, ellei sitten jopa se 15 kiloa liikaa enkä kyllä voisi sanoa olevani muodokas vaan ihan rehellisesti tanakka. Miksi täällä kaunistellaan puheessa läskejä? Mun olokin on näillä kiloilla jo tukala, tissit on b-kupit ja jos olisivat isommat niin näyttäisin vaan entistä tantemmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja höhöö:
No 15 kiloa ylipainoa ei ole todellakaan vähän!!! Mä olen pieni 163cm ja painan 65 kiloa eli painoa on ainakin 10 kiloa, ellei sitten jopa se 15 kiloa liikaa enkä kyllä voisi sanoa olevani muodokas vaan ihan rehellisesti tanakka. Miksi täällä kaunistellaan puheessa läskejä? Mun olokin on näillä kiloilla jo tukala, tissit on b-kupit ja jos olisivat isommat niin näyttäisin vaan entistä tantemmalta.

Kuule aivan oikeasti 15kg on pientä jos on ylipainoa samalla tavalla kuin mulla. 15kg tästä kun pudotan painoa, niin kyllä saa pudottaa toiset 15kg että olen normaalimitoissa. Mieti sitä.

p.s.5½kg on lähtenyt...

Alkuperäinen kirjoittaja höhöö:

Riippuu ruumiinrakenteesta, millä kiloilla alkaa näyttää tukevalta. Minä olen 164cm pitkä ja kun painoin 65 kiloa, niin en näyttänyt tanakalta. Olen melko rotevaa tekoa, joten ehkä se johtui siitä. Jos on hentorakenteinen, niin varmaankin voi olla, että em. mitoissa alkaa tuntua ja näyttää tanakalta...

Ap:n kysymykseen en kyllä osaa vastata. Olisin mieluiten kuitenkin sen 65 kiloa b-kupin tisseillä :D ehkä muutaman kuukauden kuluttua sitten...

Yhteistyössä