olisitko mielummin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mehis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
15kg ylipainoinen, enkä siinä painossa olis mikään järjetön lyllerö. Mulla on tällä hetkellä huomattavasti enemmän ylipainoa, että tuollainen ylipaino ei olisi edes kovin paha.

Alkuperäinen kirjoittaja jepa jee:
olen mieluiten mikä olen nyt hoikka ( 163cm/49kg ) ja c-kuppinen =) jos on hoikka se ei automaattisesti todellakaan tarkoita a-kupin rintoja ;)

Tässä kysyttiin että kumpi! Huomasitko. onko sulla jotenkin huono itsetunto, kun tarvii pätee?? Luuletko että täällä on joku niin tyhmä, ettei tajuu et voi olla hoikka ja isotissinen.. Ainii.. sähän olit Porvoosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja tissitön läski:
olen mieluiten mikä olen nyt hoikka ( 163cm/49kg ) ja c-kuppinen =) jos on hoikka se ei automaattisesti todellakaan tarkoita a-kupin rintoja ;)

Tässä kysyttiin että kumpi! Huomasitko. onko sulla jotenkin huono itsetunto, kun tarvii pätee?? Luuletko että täällä on joku niin tyhmä, ettei tajuu et voi olla hoikka ja isotissinen.. Ainii.. sähän olit Porvoosta :D

:o anteeksi mutta mitä olen pätenyt? ja ei en ole porvoosta,vaan ihan täältä pohjois-suomesta.Huomasitko sinä etten ollut ainoa joka sanoi että olisi sellainen kuin juuri nyt? ;) mikä sulla oikein jurppii? ja edelleenkin olen sellainen kuin juuri nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja tissitön läski:

:o anteeksi mutta mitä olen pätenyt? ja ei en ole porvoosta,vaan ihan täältä pohjois-suomesta.Huomasitko sinä etten ollut ainoa joka sanoi että olisi sellainen kuin juuri nyt? ;) mikä sulla oikein jurppii? ja edelleenkin olen sellainen kuin juuri nyt.

Pakko vielä kysyä että mikä korjoituksestani sai aikaan provo huutelusi?

Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
mä olisin kyllä mieluummin se hoikka a-kuppinen. 15-kiloa ylipainoa on jo paljon, niin ettei siinä paljon isot tissit auta. Läski ja muodokas ovat eri asioita.

Oikeasti 15kg ei ole niin järkyttävän paljon. Tiedän omasta kokemuksesta, mulla kun on ylipainoa reilusti enemmän kuin tuo 15kg.

Helpompi on lenkkeillä kun missään ei hylly, joten valitsen ensimmäisen vaihtoehdon.

Ai, niin ja mä mulle a kuppi imetyksen jälkeen olisikin suotavaa. Olisi ihana kun kaikki liivit eivät olisi liian isoja ;)

Yhteistyössä