Olisitko mielummin hoikka keskituloinen amis, vai tukeva, rikas ja koulutettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun mullon B mies ni saan olla A nainen :)
Tosin tuleen joskus oleen A/B mutta siihen menee aikaa. En perusta sinällään koulutuksen päälle, miten monet muut täällä. Mulle ihminen on aina ihminen ja arvokas, on se sitten kouluttamaton, vähän koulutettu tai joku todella hyvin koulutettu. Ehkä siksi, että itse vasta opiskelen enkä osaa katsoa muita alaspäin.. kun taas tuntuu hyvin usein että korkeasti koulutetut katsoo nokan varttaan pitkin muita alas.

[quote="heh";25624183]onpa tyhmä kysymys, eihän tuossa ole mitään pointtia. Tosiasiahan on, että paremmin koulutetut ovat hoikempia...

Mutta leikitään nyt sitten: Olisin hyvinkoulutettu ja rikas, ja sitten laihduttaisin. Ylipaino ei ole mikään ominaisuus, joka on pakko hyväksyä. Siitä pääsee eroon...[/quote]

idiootti! Ap:han sanoi, että joo koulutetut ovat hoikempia! Eikä tässä ollut vaihtoehtona se, että voisi laihduttaa vaan kuviteellisesti pitäisi pysyä ap:n antamissa "ehdoissa". Ap haki sitä, kuinka paljon hoikkuutta loppupeleissä arvostetaan, eli onko raha ja koulutus tärkeämpiä kuin hoikkuus!!

Juu ei ollut tässä, mutta elämässä on=) Samoin se hoikka voi lihavoitua:laugh:

Jos puhutaan todellisesta elämästä eli että on myös vaihtoehto laihtua niin kyllä mullekin raha kelpais ja koulutus myös. Mutta ylipainoisena en tuntisi oloani hyväksi, joutuisin siis laihutuskuurille.

En silti ymmärrä ihmisiä jotka arvottavat ihmiset pelkän koulutuksen perusteella.

idiootti! Ap:han sanoi, että joo koulutetut ovat hoikempia! Eikä tässä ollut vaihtoehtona se, että voisi laihduttaa vaan kuviteellisesti pitäisi pysyä ap:n antamissa "ehdoissa". Ap haki sitä, kuinka paljon hoikkuutta loppupeleissä arvostetaan, eli onko raha ja koulutus tärkeämpiä kuin hoikkuus!!

Kylläpä sinä kilahdit. En silti aio pahoitella, sanoin vain mielipiteeni tällaisesta kyselystä. =)

[QUOTE="Aloittaja";25623888]Mietinkin täsäs siis sitä, paljonko se paino merkkaa loppupeleissä. Onko nykyään se hoikkuus kaikki kaikessa. Se on mun pointti.[/QUOTE]

mä taas mietin että onko ihmisille nykyään vaan raha kaikki kaikessa?pitää kouluttautua vuosikausia,ottaa laina ja ostaa talo.tehä pitkää päivää,pitää vähän lomia tai pahimmassa tapauksessa ei lomia ollenkaan..sitten kun laina on maksettu,kenties eläkkeelle jo pääsee niin tajuaa että oho siinä se muksujen lapsuus meni.ne onkin jo aikuisia..mutta kiva että on se oma talo:)ja rahaa!lapsiperheissä en tajua tätä,yksineläjät asia erikseen..

[QUOTE="hmm";25624302]mä taas mietin että onko ihmisille nykyään vaan raha kaikki kaikessa?pitää kouluttautua vuosikausia,ottaa laina ja ostaa talo.tehä pitkää päivää,pitää vähän lomia tai pahimmassa tapauksessa ei lomia ollenkaan..sitten kun laina on maksettu,kenties eläkkeelle jo pääsee niin tajuaa että oho siinä se muksujen lapsuus meni.ne onkin jo aikuisia..mutta kiva että on se oma talo:)ja rahaa!lapsiperheissä en tajua tätä,yksineläjät asia erikseen..[/QUOTE]

Varakkailla/koulutetuillahan niitä lomia nimenomaan riittää mun mielestä liikaakin. Duunarit tekee pitkää päivää ja max kuukauden loma.

[QUOTE="hmm";25624302]mä taas mietin että onko ihmisille nykyään vaan raha kaikki kaikessa?pitää kouluttautua vuosikausia,ottaa laina ja ostaa talo.tehä pitkää päivää,pitää vähän lomia tai pahimmassa tapauksessa ei lomia ollenkaan..sitten kun laina on maksettu,kenties eläkkeelle jo pääsee niin tajuaa että oho siinä se muksujen lapsuus meni.ne onkin jo aikuisia..mutta kiva että on se oma talo:)ja rahaa!lapsiperheissä en tajua tätä,yksineläjät asia erikseen..[/QUOTE]

Rikkaan ei varmaan kauaa tarttis lainaa maksella. Jos siis ois oikeasti rikas. Mutta jos on vaan keskituloista parempituloinen, voi olla samassa lainaloukussa kuin köyhempikin. Se on taas eri asia onko ihmiselle hyväksi olla miljonääri.

Yhteistyössä