Olisitko mielummin hoikka keskituloinen amis, vai tukeva, rikas ja koulutettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sdd

Vieras
Jos kumpikin vaihtoehto ovat ulkoisesti kauniita. Eli hiukset, kasvot jne ovat kauniit kummallakin. Toinen on oikeen hyvä kroppainen, amiksen käynyt ja tienaa ehkä vähän alle keskiverron?
Toinen olisi noin 15kg ylipainoinen, mutta koulutettu ja erittäin rikas?
Siksi "vain" 15kg ylipainoinen, ettei älyttöömyyksiin mennä silti. Ja oletetaan nyt että vaihtoehtoa laihduttaa tai hankkia lisätienistiä ei ole, vaan tuossa pitäisi pysyä.

Olisin mielummin ylipainoinen, koulutettu ja hyvin tienaava :)
Hoikkuus ei muutenkaan ole mulle mikään ykkösasia. Olen tyytyväinen pyöreään peppuuni ja isoihin tisseihini :P Ja tässä esimerkissähän ei kuitenkaan ollut kyse mistään sairaalloisesta ylipainosta.

No tukeva, rikas ja koulutettu. Olisin mieluummin myös tukeva, köyhä ja koulutettu jos se olisi toinen vaihtoehto. Onneksi oikeassa maailmassa myös koulutetut ja rikkaat voivat olla just niin hoikkia kuin haluavat. ;)

mikä idea tässä on? yleensä se menee kyllä ihan päinvastoin, matalemmin koulutettu omaa korkeamman painon ja hyvin koulutettu omaa matalamman (huom! yleisesti)

itse olen amis, keskituloinen,ylipainoa on juurikin 10kiloa, en kadehdi silti kumpaakaan noistaesimerkeistä.

Tottahan se on, että koulutetut ovat hoikempia ja fyysisesti terveempiä. AP:n pointti siis olikin, onko se hoikkuus kaikki kaikessa. Eli jos mä joskus kadehdin toisia, se on juurikin koulutuksen taso, varakkuus ja ehkä upea tukka!
Olen amis. Haluaisin korkeakoulu tutkinnon, mutta oon 3krt hakenut amk:hon ja kerran yliopistoo ja en oo päässyt:S

[QUOTE="Aloittaja";25623888]Mietinkin täsäs siis sitä, paljonko se paino merkkaa loppupeleissä. Onko nykyään se hoikkuus kaikki kaikessa. Se on mun pointti.[/QUOTE]

No mulle tuossa kysymyksessä ei ollut tärkein asia se paino, vaan se, etten viihtynyt esimiestehtävissä. Uskon olevani paljon onnellisempi duunarina; ja jos hoikaksi pääsen, se on vain plussaa =)

Itse en haluaisi olla amis mistään hinnasta. En tarkoita sitä, ettenkö arvostaisi vaikkapa lähihoitajien työtä. Tottakai arvostan työtä kuin työtä tekevää ihmistä.
Mä en vaan esim. voisi koskaan kadehtia ihmistä, joka on amis. Vaikka olisi miten kaunis, kiltti,mukava, muodikas, hyvä laulaja ja mitä ikinä vielä. Se koulutus merkkaa mulle vaan niin paljon.
Eli olisin ehdottomasti korkeakoulutettu noista vaihtoehdoista. Terveys ja perhe ovat ainoat, jotka menevät mulla koulutuksen edelle.

Mulla on ollut aina ylipainoa. Nyt sitä on noin 30kg. Halusin olla hoikempi, mutta jos nuo ovat vaihtoehdot niin pitäisin läskini mieluummin ja olisi koulutettu+rikas.

Yhteistyössä