Olisitko miehen kanssa joka ajaa autolla 200km/h huvikseen?

• Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Jos mies olisi muuten täydellinen, niin ei tuollainen harrastus varmaankaan suhdetta estäisi. Tosin luulen, että miehellä, jonka mielestä kyseinen harrastus on hauskaa olisi niin erilainen arvomaailma omaani verrattuna, että suhde ei tulisi toimimaan.

Ap
Sehän tässä onkin,mies on muuten lähes täydellinen jos nyt ihminen voi olla. Ennen tämä harrastus ei minua haitannut mutta nyt on alkanyt häiritsemään. Kaksi miehen kaveria on jo kuollut touhuun,äskettäin oli lehdissäkin juttua yhdestä. Suoraan sanottuna pelottaa!

Jos
Jos se tekis sitä yleisillä teillä, niin se osoittais ettei se välitä paskaakaan muitten ihmisten hengestä, joten en kattois kahta kertaa.

Jos se tekis sitä harrastuksena radalla, esim. rallia tms., niin siitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
En. Mä en tykkäis tollasesta piittaamattomuudesta ja muiden vaarantamisesta. Enkä tykkää kovasta vauhdistakaan... :whistle:
Juuri näin. Ja etenkin jos olisi lapsia, niin mielestäni jatkuva tietoinen oman henkensä vaarantaminen olisi osoitus myös välinpitämättömyydestä lapsia ja minua kohtaan... siis mies ei ajattele, minkälaisen surun ja tuskan miehen kuolema meille aiheuttaisi, lapset joutuisivat elämään ilman isää jne..

Niina
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Sehän tässä onkin,mies on muuten lähes täydellinen jos nyt ihminen voi olla. Ennen tämä harrastus ei minua haitannut mutta nyt on alkanyt häiritsemään. Kaksi miehen kaveria on jo kuollut touhuun,äskettäin oli lehdissäkin juttua yhdestä. Suoraan sanottuna pelottaa!
Jos tuo on tosiaan totta niin eiköhän ole ajan kysymys koska kolmas kerta toden sanoo. Jos noista ei ole osannut ottaa opikseen niin ei se järki kyllä tuu koskaan päätä pakottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Jos mies olisi muuten täydellinen, niin ei tuollainen harrastus varmaankaan suhdetta estäisi. Tosin luulen, että miehellä, jonka mielestä kyseinen harrastus on hauskaa olisi niin erilainen arvomaailma omaani verrattuna, että suhde ei tulisi toimimaan.
Mä ajattelen samoin.

No
On totta. Oikeasti nämä miehet ovat pahempia kuin duudsonit. Ja olen jo harkinnut eroakin,en vain pysty eroamaan.
Tosiaankin pahempia kun Duudsonit, koska ne vaan satuttaa toisiaan, ei vaaranna muita. Ja niistä ei oo ykskään vielä kuollu....

nonih... no kait sillä nyt aivot sillä miehellä on?

ja mikäs siinä on ajellessa, yöllä, tyhjällä tiellä ja vielä jos on valosaa. itekki tykkäisin. ja tykkäsinki ennen lapsen syntymää. ;)

No tuo kuulostaa kyllä jo pahalta. Miten mies itsesuhtautuu lopettamiseen?

Yhteistyössä