Olisitko loukkaantunut tästä? (miehen sanomisia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näreissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näreissään

Vieras
Juttelin eilen erään miehen kanssa, jonka olen tuntenut jo pitemmän aikaa. Jossain vaiheessa hän sanoi minulle, että minulla on todella kauniit kasvot ja olen fiksu. Ja että tosi rakkaus saattaa olla lähempänä kuin uskonkaan (olen sinkku)

No niin.
Mutta mun mielestä tuo kommentointi mun kasvoista oli törkeää. Siitähän on heti luettavissa että vartaloni on kaikkea muuta kuin puoleensa vetävä (mikä on tietysti totta, olen parhaillani laihiksella, tosin takana on vasta viikko)
Eli minusta tuntui kuin hän olisi sanonut että "hyi helvata miten oksettava ihrakasa olet, naama tosin menettelee mutta thats it"

Ylireagoinko asiaan vai olenko oikeassa että oli törkeästi sanottu?

Ota kohteliaisuutena tuo! Tuskin mies osaisi edes ajatella noin "vaikeasti" asian kuin sinä. Mä luulen, että se oli tarkoitettu kohteliaisuudeks, eikä takana ollut mitään viittausta siihen, että muuten olisit ällö, mutta kasvot menettelee. Sen äijän viimeinen kommentti mun mielestä paljastaa tän jutun. Mä ainakin ottaisin kohteliaisuutena.

no jos joku mulle noin ois sanonu ni en todella loukkaantuis,mutta toisaalta mä ymmärrän sun pointtis,itellä on tosi huono itsetunto ja melkein aina aattelen että mitä muut musta ajattelee,voitteko kuvitella mä jopa ajattelen että kehtaanko matkustaa linkulla jos muut kattelee mun makkaroita :ashamed: äh meni vähän ohi aiheen..

oikeassa elämässä en käy tämän asian takia "kuumana" mutta mietin tätä itsekseni mielessäni. miehelle en tietenkään näyttänyt närkästystäni. jotenkin vain tuo lause kääntyi heti mun mielessä just siihen muotoon, että mun vartaloni on kamala tän miehen mielestä. eikä asiaa auta yhtään se, että tuo mies on viimesen päälle trimmattu ja mä ylipainoinen pullero. huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee*3:
Tuli mieleen että tarkoittiko kenties itseänsä tolla "rakkaus saattaa olla lähempänä kuin uskotkaan"-jutulla....:)

käväisi mielessä mutta koska tuon kehumisosion käänsin mielessäni kuten käänsin, niin se kumosi tämän vaihtoehdon..

Alkuperäinen kirjoittaja Näreissään:
oikeassa elämässä en käy tämän asian takia "kuumana" mutta mietin tätä itsekseni mielessäni. miehelle en tietenkään näyttänyt närkästystäni. jotenkin vain tuo lause kääntyi heti mun mielessä just siihen muotoon, että mun vartaloni on kamala tän miehen mielestä. eikä asiaa auta yhtään se, että tuo mies on viimesen päälle trimmattu ja mä ylipainoinen pullero. huoh.

Sä et itse pidä vartalostasi niin yrität kääntää hänen sanomiset väärin.

Et ole tosissas?
Käsittämätöntä.Siis mitähän sen miehen pitäs sanoa että kelpais. Kyllä tulee kova liitto jos tulee kun tuommoisista edes harkitaan suuttuvansa.

Itseäsi näyttää vartalosi häiritsevän. Ei miestä.

itseasiassa oikea sanamuoto oli että "sä olet kaunis kasvoista ja fiksu"
-niin eikö tuo kuulosta siltä mitä alussa sanoin..? eikö muka?? että en oo kaunis sitten muualta?

Alkuperäinen kirjoittaja vierus:
Eli jos joku sanoo, että minulla on kauniit silmät, on muu naamani hänen mielestään pyllystä?

Saattas tulla tylsyys jossain vaiheessa jos pitäs joka ikinen ruumiin osa ylistää järjestyksessä, että ei vaa tuu paha mieli :D

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
itseasiassa oikea sanamuoto oli että "sä olet kaunis kasvoista ja fiksu"
-niin eikö tuo kuulosta siltä mitä alussa sanoin..? eikö muka?? että en oo kaunis sitten muualta?

No ei kuulosta. =)

Kasvosi ovat siis erityisen kauniit puhujan mielestä.

Te saatte mut kuulostamaan ihan typerältä .. eikö tosiaan oo pienintäkään mahista sille että mä oisin oikeessa? Enemmän kuin mielelläni oisin väärässä. Itsetuntoni on heikoilla tämän miehen seurassa, kun olen tainnut vähän ihastua..

Alkuperäinen kirjoittaja Näreissään vielä:
Te saatte mut kuulostamaan ihan typerältä .. eikö tosiaan oo pienintäkään mahista sille että mä oisin oikeessa? Enemmän kuin mielelläni oisin väärässä. Itsetuntoni on heikoilla tämän miehen seurassa, kun olen tainnut vähän ihastua..

Siinähän se ylikriittisyyden syy tulikin... =)

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Eli jos joku sanoo, että minulla on kauniit silmät, on muu naamani hänen mielestään pyllystä?

Saattas tulla tylsyys jossain vaiheessa jos pitäs joka ikinen ruumiin osa ylistää järjestyksessä, että ei vaa tuu paha mieli :D

:D:D:D
Kiitos tästä :D Piristit iltani

Alkuperäinen kirjoittaja aapee kikattaa.. :
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

:D:D:D
Kiitos tästä :D Piristit iltani

Nii siis tuli vaan mieleen jotta yleensähä on tapana kehua sitä asiaa minkä kanssa on siinä vaiheessa tekemisissä, eli jos se juttelee sun kanssa kasvotusten nii se kehuu sun kasvoja ja fiksuja ajatuksia.
sit ku se vetää sua takaa päin, nii se kehuu sun persausta :D
Eiks jeh?

Yhteistyössä