Olisitko halunnut lapsellesi jonkun muun haalarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mona"

Vieras
Pakko oli vielä avata yks haalarikeskustelu. Tähän ketjuun kaikki, jotka olisivat halunneet jonkun muun talvihaalarin lapselleen kuin mikä sillä on päällä. On se syy sitten ettei ollut rahaa/ ei vaan raaskinut vaikka ois rahaakin/ sai käytettynä haalarin tmv. Sillä jos kaikki olisi tyytyväisiä niin ei kai noita taisteluketjuja niin paljon olisi.

Itse olen tyytyväinen lapseni haalareihin. Meillä on ollut eri merkkejä ihan käytännön syistä. Talvihaalarit yleensä kosteusuojattuja ja vk-haalaritkin oli kotihoidossa mutta päiväkotiin lähdön jälkeen vk-haalarit ovat olleet ilman kosteusuojausta, koska ne on mielestäni mukavammat lapsella kuristen alla.

Talvihaalareihin olen molempiin ollut täydellisen tyytyväinen (pojalla siis vasta kaksi haalaria ollut, nyt reilu 2v, eka talvi meni vaunuissa villapukineissa). Tai no väri olis voinut olla kivempi, molemmat on PoPin perus siniset toppahaalarit, mutta laatu on ollut niin ylivoimaisen täydellinen etten edes harkitse enää muita, vaikka nää nyt vähän tylsän värisiä onkin.

Välikausihaalareista sanon että Reimatec ei kestänyt konttaussyksyä polvistaan, muuten erittän hyvä. tänä syksynä taas oli T2H Uffo joka oli laadultaan oikein mainio mutta en kyllä tykkää siitä mallista. Ens vuonna ehkä kokeilen vielä PoPin vk-kamppeet, jos löytyis se täydellinen sieltä tähänkin käyttöön.

Eli: talvihaalareita en olis ottanut mitään muuta, vk-haalareista olisin mieluusti jonkun muun, jos olisin äkännyt ajoissa.

en erityisemmin tykkää tän talven haalareista,saatiin serkun vahat,kunto ok.,mutta en oikein tykkää sinisestä ja punaisesta. 2-osasesta puvusta tykkään,itse alesta ostin :),pinkkiä ja harmaata.

Meillä oli pojalle kirpparilta ostettu kappahlin kaxproxtec haalari, 15e. Olen enemmän kuin tyytyväinen, sillä täällä ei ole ollut lunta koko talvena joten ei ole haitannut vaikka lapsi on tuolla maassa möyrinyt ja polvet rikki :D
Toisena haalarin oli ellokselta tilattu, sitä ei ollakkaan käytetty kun en halua sen menevän rikki heti.

Tytöllä oli toissavuoden aleista ostetut Lassie (15e)ja Kappahl (9e). Halvat haalarit, niin ei ole haitannut niidenkään runsas kuluminen tuolla talvisilla hiekkateillä..

En oo tyytyväinen pojan tän vuoden talvihaalariin. Mikään kuosi ei oikein miellyttänyt silmää ja jouduttiin ottaa se mikä vähiten hirveä oli meijän mielestä. :D
Oisin halunnut jonkun missä on esim ruskeaa ja vedenpitävä jne. Mutta tuntuu että kaikki poikien haalarit on mustia ainakin alaosasta. Mä kun en tykkäis mustaa pitää..

Ehkä ens vuonna sit joku kivempi. :D Tärkeintä on että on lämmin!

Alesta ostettu Tähti Jonathan on poitsulla ja tyytyväinen olen. Pitää kosteuden, jopa suoraan lätäkössä rypemisen, ja hylkii likaa. Ja oranssi-ruskeaan väriinkin olen tyytyväinen. Ensi talveksi sitten taivaansininen ticketti hommattuna.

Toppahaalareihin olen ollut tyytyväinen, tai jos en ole ollut, niin olen kaupannut eteenpäin ja hankkinut parempaa.

Vk-haalareissa on sitten usein ollut jotain mikä ei ole miellyttänyt: malli, väri, kuosi... Viime keväänä olisin halunnut Molon haalarit, mutta värit eivät miellyttäneet. Sen jälkeen kävi Ticket kääntymässä, ja se malli ei käynyt mitenkään päin lapselle :kieh: Oli sitten pakko ostaa Po.p eikä sekään oikein istu, mutta muitakaan ei ollut... Syksyllä jo päätin, että Molot ostetaan kevääksi, niin eikö ole hinnat nousseet ihan pirusti, eikä väreissä vieläkään ole sitä just hyvää :( Että saapa nähdä mihin sitä keväällä saa taas tyytyä...

Meillä oli pojalla vk-haalarina Cupcaken se tähtihaalari, ja voin sanoa etten suosittele kellekään. Heti ekasta kompastumisesta polveen tuli yli 3cm viilto, ja siinä menikin sitten sen haalarin käyttö muuten kuin rattaissa. :( Onneksi ostin sen uutena halvalla kaverilta jonka lapsi oli saanut kaksi uutta vk-haalaria lahjaksi, mutta silti.

Talvipukuna meillä on serkkupojan vanha pop:in haalarin, mallia en tiedä mutta se ihan perus yksvärinen kahdella vetoketjulla oleva, ja tuo on ihan loistava. Vaikka se on jo yhden talven käytetty, näyttää edelleen kuin uudelta, ei päästä vettä läpi ja on kivan näköinenkin. Edes polvet ei ole yhtään karhentuneet vaikka poika on vasta 1v 7kk, eli möyryää vielä aika paljon tuolla pihalla.

Meillä oli pojalla vk-haalarina Cupcaken se tähtihaalari, ja voin sanoa etten suosittele kellekään. Heti ekasta kompastumisesta polveen tuli yli 3cm viilto, ja siinä menikin sitten sen haalarin käyttö muuten kuin rattaissa. :( Onneksi ostin sen uutena halvalla kaverilta jonka lapsi oli saanut kaksi uutta vk-haalaria lahjaksi, mutta silti.

Talvipukuna meillä on serkkupojan vanha pop:in haalarin, mallia en tiedä mutta se ihan perus yksvärinen kahdella vetoketjulla oleva, ja tuo on ihan loistava. Vaikka se on jo yhden talven käytetty, näyttää edelleen kuin uudelta, ei päästä vettä läpi ja on kivan näköinenkin. Edes polvet ei ole yhtään karhentuneet vaikka poika on vasta 1v 7kk, eli möyryää vielä aika paljon tuolla pihalla.

Mä luulen että ne Cupcaken vk haalarit ei ookkaan ees tarkoitettu tosiulkoiluun. Meillä on kaks kappaletta niitä ollu ja sen lisäksi että ne järkyttävän rumia (mun mielestäni siis, lapset kyllä on tykänny kybällä!) niin ei ne kyllä varsinaista kulutusta kestä. Meillä ne oli sellasina parempina haalareina ja ulkoiluun oli sitte muuta.

MItä kysymykseen, niin oon muilta osin tyytyväinen mutta perus lassien puku oli vikaostos 7vuotiaalle jonka käytössä se ei näytä kestävän. Mutta tietääpä jatkossa ettei osta.

Olen tyytyväinen lasteni haalareiden kestävyyteen ja vedenpitävyyteen sekä hintaan. Jonathanit vaan on niin hyviä hintaansa nähden, että en raatsi ostaa kalliimpia, vaikka niissä oliskin kauniimmat kuosit. Niin kauan kun noi Jonathanit kelpaa lapsille, "säästän" ja käytetään niitä.

Jonathanin Cordurassa ei ole ikinä ollut mitään huomauttamista. :) Toki jos rahaa olisi olan yli heitellä, niin voisin valita jonkun minkä kuosi miellyttää, nyt katson vain ja ainostaaan veden- ja kulutuksenkestoa. Ostan nuo aina edellisen kauden alesta, nytkin on ensi talveksi toppavaatteet ostettuna -30 % alesta.

Saatin 1,5-vuotiaalle lahjaksi cupcaken toppahaalari. Vaikka se on tosi suloinen, niin olisin mielummin ottanut jonkun, jossa olisi vyötäröllä kiristysnauha. Olisi lapsen paljon helpompi liikkua sellaisen puvun kanssa.

Yhteistyössä