Älä ap välitä ton yhen nikin tekstistä! Oli kyl miunkin mielestä aika tylyä tekstiä tolta alle 25-vuotiaalta kirjottajalta

. Ei kaikille käy tai sovi tehä lapsia nuorena eivätkä kaikki haluakaan "tehä" lapsia nuorena. Ikä jolla lapsia saadaan on niin monta ku on meitä naisia ja niinku kaalimaan vartija kirjotti, et se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi sit toiselle.
Kyl sie ap viel hyvin kerkeet tehä lapsia

. Mut älä odota liian montaa vuotta, oot kuitenkin jo kolmekymppinen ja vanhenet koko ajan. Ja tosiasiahan se on, et naisen hedelmällisyys rupee vähenemään 30 ikävuoden jälkeen. Jotkut yli 30 vuotiaat tulee helposti raskaaks, mut toisilla menee kauemmin aikaa. Ja sit jos raskaus ei ala normaalisti ja vuoden sisällä ni ei oo liian vanha, ku aloittaa hoidot.
Itse olin vähän yli 31 ku sain esikoiseni enkä kokenut olevani liian vanha. Vaik ton yhen kirjottajan mielestä oon vanha akka, ku täytän kohta jo 35

. Toisen lapseni sain 33 vuotiaana ja kohta saan kolmannen ja näillä näkymin viimeisen 35 vuotiaana. Itselle oli sopiva ikä saaha ensimmäinen vähän päälle 30 vuotiaana. Itellä ei ikä oo vaikuttanu hedelmällisyyteen, oon tullu aika helposti raskaaks, mut kaikilla ei nii oo. Ja tiiän satavarmasti, et en olis ollu valmis äidiksi vähän yli 20-vuotiaana, kiinnosti vähän muut asit ku perhe ja lapset. Eikä kyl ollu miestäkään. Olin villi ja vapaa sinkku, joka eli nuoruuttaan täysillä, eipä tarvitse nyt enää elää sitä, ku on perhe ja lapsia. Niitäkin on paljon ketkä tekevät lapset nuorena ja sit bailaavat kapakoissa ihan niiku ei olis lapsia ollenkaan ja melkein joka viikonloppu. Tällä vaan tarkotin sitä, et kaikki eivät halua nuorena vielä elää perhe-elämää vaan haluavat nähdä ja kokea muuta ennen ku asettuvat aloilleen ja perustavat perheen. Jälkeenpäin oon ajatellu, et ehkä oisin voinu 1-2 vuotta aikasemmin tulla äidiksi, mut miun elämä meni tälleen ja ihan hyvin oon kerenny enkä tunne silleen, et olisin joskus 50-60 vuotiaana liian vanha mummiksi

.
En yleensä ees vastaa tän palstan keskusteluihin, mut tuo oma vika-nimimerkin kommentti laitto niskakarvat pystyyn ni oli pakko vastata. Tsemppiä ap ja et oo tosiaan liian vanha! Ei muuta ku vauvanteko puuhiin