Mummi ja ukki ryöväs pojan yökylään ja oon tässä mietiskellyt, että mitäs sitä töiden jälkeen tekis
Kertokaas mulle mitä mä teen :attn:
Kertokaas mulle mitä mä teen :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä lähtisin shoppailemaan ihan rauhassa ja ostaisin kengät ja sit varmaan noin 2 säkillistä jotain muuta, mitä ei tarvii :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Jos kuitenkin siivois helevetinmoisella kiirellä ja sitten heittäis jalat ristalliruunuun ja aukasis sidukan ja nacho-pussinja rentoutuis saunassa ja sitten menis baariin :saint:
Toteuttaisin siis teidän ehdotukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä lähtisin shoppailemaan ihan rauhassa ja ostaisin kengät ja sit varmaan noin 2 säkillistä jotain muuta, mitä ei tarvii :ashamed:
Mä en tykkää shoppailla, eikä olis kyllä rahaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Jos kuitenkin siivois helevetinmoisella kiirellä ja sitten heittäis jalat ristalliruunuun ja aukasis sidukan ja nacho-pussinja rentoutuis saunassa ja sitten menis baariin :saint:
Toteuttaisin siis teidän ehdotukset![]()
kuulostaa hyvältä suunnitelmalta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä lähtisin shoppailemaan ihan rauhassa ja ostaisin kengät ja sit varmaan noin 2 säkillistä jotain muuta, mitä ei tarvii :ashamed:
Mä taas tykkään vaeltaa kauppakeskuksessa, vaikka ei olis rahaakaan, näkee edes ihmisiä. Mut tää on jännä juttu; Mä asun ihan maalla ja umpikorvessa´ja käyn useammin kaupungilla, kun siskoni, joka asuu kaupungissa. Sisko sanoo käyneensä paljon useammin kaupungilla, kun vielä asui maalla. Eli johtunee just siitä, että kun kaupungissa asuessa muutenkin ihan normaali elämässä näkee ihmisiä -ja juu, kysymys on todella ihmisten näkemisestä, ei mistään syvemmästä sosiaalisesta kanssakäymisestä- ei sitä viitti mennä kaupungille palloilemaan pelkästään siksi, että näkis edes jonkun muun kun ukon naaman, mut täältä lähtee shoppailemaan ihan vaan siksi, että pääsee edes johonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä lähtisin shoppailemaan ihan rauhassa ja ostaisin kengät ja sit varmaan noin 2 säkillistä jotain muuta, mitä ei tarvii :ashamed:
Mä taas tykkään vaeltaa kauppakeskuksessa, vaikka ei olis rahaakaan, näkee edes ihmisiä. Mut tää on jännä juttu; Mä asun ihan maalla ja umpikorvessa´ja käyn useammin kaupungilla, kun siskoni, joka asuu kaupungissa. Sisko sanoo käyneensä paljon useammin kaupungilla, kun vielä asui maalla. Eli johtunee just siitä, että kun kaupungissa asuessa muutenkin ihan normaali elämässä näkee ihmisiä -ja juu, kysymys on todella ihmisten näkemisestä, ei mistään syvemmästä sosiaalisesta kanssakäymisestä- ei sitä viitti mennä kaupungille palloilemaan pelkästään siksi, että näkis edes jonkun muun kun ukon naaman, mut täältä lähtee shoppailemaan ihan vaan siksi, että pääsee edes johonkin.
Mä asun maalla, mutta oon päivät kaupungissa asiakaspalvelutyössä ja lisäks aivan liian vanha vetelehtimään ostarilla![]()