Olisikohan voinut olla ovis?

Moikkelis! Kaipaan kovasti vertaistukea ja paikkaa jossa purkaa tuntemuksiani, koska aiheesta en vielä tahdo puhua läheisille. Yritämme mieheni kanssa lasta, ja minun kiertoni on ollut normaali noin 28, mutta ovulaatiosta ei ole kyllä ollut hajuakaan. Minulla on jo yksi lapsi entuudestaan, 2,5v. Laskurin mukaan se ovulaatio on toki siinä kierron puolivälissä, mutta nyt kun luin enemmän ovulaatiosta, aloin miettimään, että olikohan minulla ovulaatio tuossa viime viikonloppuna. Koska heräsin lauantaina outoon vihlaisuun vasemmalla puolella alavatsaa joka kesti pienen hetken jomotuksena, meni kuitenkin ohi ja sain jatkettua unta. Vuotoon en ollut kiinnittänyt mitään huomiota, mutta olin viikonloppuna kyllä tavattomasti halukkaampi kuin normaalisti (vaikka ei se mikään ongelma ole, harrastamme mieheni kanssa keskimäärin 2x päivässä seksiä). :D Mutta se vaan mietityttää että laskurin mukaan oviksen pitäisi olla nyt perjantaina, ja viime viikonloppuna siinä lauantaina oli kp vasta 10.. Olen kyllä lukenut, että niin kauan on normaalia kun ovulaatio tulee n. kp10-30 välillä tms.. Mutta olisko voinu tosiaan olla niin, että tuo oli ovulaatio? Kertokaas te miten teidän tarinat menee ja tsempatkaa mua, kauhee epätietous. Maltan kyllä odottaa testien tekemistä, mutta onko teille esim muita oireita mitä tulee ovulaation aikaan?

Yhteistyössä