Olisikohan tässä ollut stailauksen paikka?

  • Viestiketjun aloittaja Oulusta
  • Ensimmäinen viesti
yksi vaan
Järkyttävä. Itse katsoin samaista taloa muutama päivä takaperin ja vaikka olen palstan laiskimpia siivoojia, ei meillä ole tuollaista. Meillä hakusessa alueelta talo, mutta tuota en kyllä huoli.
 
[QUOTE="wieras";29232765]Uskoisin, että muija ja mukulat on häipyny ja ukko on lähdössä kans muualle. Ei ne paljon stailaile.[/QUOTE]

Totta. Ja miksipä stailaisikaan, kun jo välittäjäkin tunnustaa koko talon vaativan täydellisen sisäpintaremontin.
 
Keittiönoita
Jos asuisin Oulussa, niin kyllä mä voisin tuon ostaa. Oikeastiko nykyisin asunnon ostajat kuvittelevat, että se myyntikuvissa oleva irtaimisto kuuluu kauppaan? Mua ei ainakaan noissa kuvissa tippaakaan haitanneet Ikean kassit tai muutkaan rojut...mä kun oletan, että nykyinen asukas vie rojunsa mennessään.
 
yksi vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29232786:
Jos asuisin Oulussa, niin kyllä mä voisin tuon ostaa. Oikeastiko nykyisin asunnon ostajat kuvittelevat, että se myyntikuvissa oleva irtaimisto kuuluu kauppaan? Mua ei ainakaan noissa kuvissa tippaakaan haitanneet Ikean kassit tai muutkaan rojut...mä kun oletan, että nykyinen asukas vie rojunsa mennessään.
Juu ei muakaan rojut ja pesulla lähtevä lika haittaa, mutta noin yleensä ottaen tuo nimenomainen talo on minusta ankea.
 
liipalööpä
Joo tavarapinojahan oli kyllä siellä sun täällä, mut enemmän mun silmään otti mm.

- ruma väri ulkopinnassa, antaa heti niin ankeen fiiliksen toi eka kuva ja asfaltoitu piha, huoh miten tympeän näköinen julkisivu!
- ankea, kerrostalokämppämäinen kylppäri
- patteri saunassa??
- PASKANEN takka, kuka laittaa tuollaisen vaalean takan, kun tuohustaessa varmasti tulee nokea etc.
- likaiset seinät, kauheita mustia rantuja
- tapetteja revitty
- ja nyt kun katsoin uudestaan niin likaisesta mäträssistä ja vessapaperirullasta sen vieressä tulee kyllä vähän "ilotalo -fiilis"

Tuossa olis kyllä tarvittu vähän enemmänkin kuin stailaista......
 
No mä laitan silmälasit päähän automaattisesti, enkä kykene roinaa näkemään. Tapetit ja pinnatkin näyttäytyy vain *pois, pois* koodilla silmien edessä.

Mutta paljon on remonttihommaa tiedossa, että ei nyt sentään inspiroi mitenkään.

En ole myöskään stailaussukupolven kasvatteja, mutta ymmärrän hyvin, että kaikki tiedostamattomat seikat siinä ainakin vaikuttaa ostajakandidaattiin paljonkin.
 
"eee"
Rumia kasoja kieltämättä. Tosi ammattitaidoton välittäjä.

Toinen juttu on se, et mulle ainakin tulee se fiilis, et jos ei edes myyntikuvia varten ole viitsitty siivota, niin onko tuolla kasojen alla jotain hometta ja törkyä ja koko talo muutenkin ihan huonosti pidetty.
 

Yhteistyössä