olisiko väärin jos soittelisin miehen perään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja herää jo:
Ap, kato peiliin, oikeasti. Sieltä se vastaus löytyy.

Jos haluat koiran, niin hanki koira. Älä kohtele miestä kuin koiraa tai lasta. Teidän PITÄISI olla tasa-arvoisia. Minkä ihmeen takia mies on juuri nyt tilivelvollinen mitä päätettä käytti sanoessaan JOUTUI? Miksi et voi antaa miehen nyt vaan olla, kun itsekin sanoit ettei hän koskaan käy missään. Mikset anna vaan olla ja toivota hauskaa iltaa. Suosittelen todellakin vaihtamaan asennetta.

Voin kuvitella, tosi kiva vastailla kavereiden kuullen vaimon mäkämäkäsoittoihin että Miksi käytit sanaa JOUDUIT ja kuka ajaa ja milloin tulet ja missä olette ja oliko pakko sanoa JOUDUIN ja mikset sanonut että jäät ja haluat jäädä ja et sä edes rakasta mua.

Samaa mieltä!

Jos haluat koiran, niin hanki koira. Älä kohtele miestä kuin koiraa tai lasta. Teidän PITÄISI olla tasa-arvoisia. Minkä ihmeen takia mies on juuri nyt tilivelvollinen mitä päätettä käytti sanoessaan JOUTUI? Miksi et voi antaa miehen nyt vaan olla, kun itsekin sanoit ettei hän koskaan käy missään. Mikset anna vaan olla ja toivota hauskaa iltaa. Suosittelen todellakin vaihtamaan asennetta.

Voin kuvitella, tosi kiva vastailla kavereiden kuullen vaimon mäkämäkäsoittoihin että Miksi käytit sanaa JOUDUIT ja kuka ajaa ja milloin tulet ja missä olette ja oliko pakko sanoa JOUDUIN ja mikset sanonut että jäät ja haluat jäädä ja et sä edes rakasta mua.

Samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja eihän mua siis se haittaa että on kavereitten kanssa ulkona niin myöhään kuin haluaa, vaan se, että taas kerran ei voi komunikoida asioita suoraan niin kuin ne on ja myönsi itsekin että se autojuttu oli niin ettei siis JOUTUNUT jättää sitä (niin kuin alunperin viestitti) vaan itse halusi niin, mutta miksi sitten piti sanoa että jouduin jättämään auton jne.

Lopeta jo!

Sua pännii se sanavalinta, tuli selväksi jo. Mutta älä nyt herran jumala sen takia miehen perään soittele, ja koita unohtaa koko juttu. Sanoi ettei mies koskaan käy missään. Näinkö palkitset sen että kerrankin menee ja yrittää pitää kivaa? Niele nyt se sana ja pääte ja ole tyytyväinen että miehellä on kiva ilta.

Mä itse ymmärrän hyvin sun miestä. Olen kerran jos toisenkin ollut autolla käymässä kavereilla ja sitten ottanutkin tarjotun lasillisen ja päättänyt jäädä kaupunkiin, soittanut miehelle että taidan joutua jäämään tänne yöksi. enkä todellakaan ole tarkoitrtanut että kukaan mua asellaa uhkaisi. Mies tajunnut sanomattakin että nautin alkoholia ja se on täysin ok, tietenkin.

Mäkin olen tehnyt noin. Ap on pirttihirmu.

ja eihän mua siis se haittaa että on kavereitten kanssa ulkona niin myöhään kuin haluaa, vaan se, että taas kerran ei voi komunikoida asioita suoraan niin kuin ne on ja myönsi itsekin että se autojuttu oli niin ettei siis JOUTUNUT jättää sitä (niin kuin alunperin viestitti) vaan itse halusi niin, mutta miksi sitten piti sanoa että jouduin jättämään auton jne.

Lopeta jo!

Sua pännii se sanavalinta, tuli selväksi jo. Mutta älä nyt herran jumala sen takia miehen perään soittele, ja koita unohtaa koko juttu. Sanoi ettei mies koskaan käy missään. Näinkö palkitset sen että kerrankin menee ja yrittää pitää kivaa? Niele nyt se sana ja pääte ja ole tyytyväinen että miehellä on kiva ilta.

Mä itse ymmärrän hyvin sun miestä. Olen kerran jos toisenkin ollut autolla käymässä kavereilla ja sitten ottanutkin tarjotun lasillisen ja päättänyt jäädä kaupunkiin, soittanut miehelle että taidan joutua jäämään tänne yöksi. enkä todellakaan ole tarkoitrtanut että kukaan mua asellaa uhkaisi. Mies tajunnut sanomattakin että nautin alkoholia ja se on täysin ok, tietenkin.

Ihan fiksu kommentti. Tosiaan, en ymmärrä miten huono sanavalinta voi sapettaa noin paljon. Sitä paitsi kai sen joutu jättämään, jos otti alkoholia. Paitsi jos sillä on tapana ajaa kännissä.

No mä TODELLAKIN ymmärtäisin sen jos ois sanonut että: muutin mieltäni ja jään sittenkin pidempään, jätin auton (jonnekin) ja tuun muiden kyydillä takas myöhemmin. Sen sijaan että olis kiertelevä niin kuin oli ja epärehellinen. Ja joo tää nyt tietenkin johtaa vanhoista jutuista ja siitä ettei ikinä komunikoi mitään ja sit toi muiden syyttely (kun kysyin miksi siis jätti auton niin selitti vaan että ne muut halus sen tekevän niin ja mä sanoin siis ei sun pitänyt jättää vaan ite halusit, niin myönsi että joo). Sitten sanoi vielä silloin kun tämän sanoi eli nyt yli tunti sitten sanoi että ollaankin just lähdossä takas (sinne missä auto on) mutta siitäkin on yli tunti, eli silloinkin selitteli vaan eikä sanonut suoraan että on vaan siellä nyt oikeesti myöhään.

mä en oikeesti oo mikään pirttihirmy päinvastoin ite yllytin sitä lähtemään ja yllätyin kun sanoi ettei jää, mua vaan ärsyttää toi ettei voi puhua suoraan ja rehellisesti.

Se PELKÄÄ sun REAKTIOTAS eikä näemmä TURHAAN. kuten jo SANOIT, mies EI käy usein ULKONA eikä tiedä MITEN siihen REAGOIT. Anna NYT sen OLLA kerrankin ulkona, vaikkei EHKÄ esittänyt KAIKKIA asioita IHAN oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja o_o:

Lopeta jo!

Ihan fiksu kommentti. Tosiaan, en ymmärrä miten huono sanavalinta voi sapettaa noin paljon. Sitä paitsi kai sen joutu jättämään, jos otti alkoholia. Paitsi jos sillä on tapana ajaa kännissä.

no just jos ois käynyt noin että ois ottanut ja päättänyt jäädä ja soittanut että päätinkin jäädä ja onkin kivaa, niin olisin ollut tosi iloinen että viihtyy sittenkin, mutta kun kaikessa sanoo just toista ja tekee toista niin ei se oo kivaa, kun vois ihan suoraan sanoa kun tietää että musta oli kiva juttu että oli alunperin menossa ulos.

Et sdinä hänen äitins ole! Mikä sinä olet sanomaan millaista suomenkieltä täytyy puhua. Mies läähti ulos, nauttii alkoholia, jätti (onneksi) auton seisomaan, meni kavereiden kanssa pitämään hauskaa. ANNA OLLA JO! M iten sä edes kehtaat soitella sen perään ja tylyttää ja vaatia tilille?!? Etkö sä ajattele että se on miehelle noloa ja tuosta voi jutella kotona sitten myöhemminkin. ENKÄ TARKOITA TÄTÄ ILTAA, enkä edes huomista aamua, jolloin sun pitäis antaa hänen nukkua, vaan tästä voi jutella sitten myöhemmin kuten toisiaan arvostavat ihmiset tekis.

Lopeta tuo raivoaminen. Miten ja miksi ihmeessä haluat olla tuollainen omalle miehellesi? Hän ei tosiaan ole sun koira eikä lapsi, etkä sä ole hänen äitis.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
mä en oikeesti oo mikään pirttihirmy päinvastoin ite yllytin sitä lähtemään ja yllätyin kun sanoi ettei jää, mua vaan ärsyttää toi ettei voi puhua suoraan ja rehellisesti.
joo, pirttihirmut usein tiedostavatkin itse olevansa pirttihirmuja..

Alkuperäinen kirjoittaja just:
haha... ootte te naiset hirveitä. Pidät ilmeisesti miehen sen verran tossun alla, ettei ole aikaisemmin uskaltanut lähtee. Nyt sitten kun lähtee, niin joutuu esittää, ettei yhtään tekis mieli. Sitten sille vielä suututan. Säälin kyllä miestä koko sydämestäni.

Aijaaha, en ole ap, mutta mun mies tekee aina saman. ei huvita lähtee liirumlaarumia. Kova valehtelemaan muutenkin, enkä usko että syy on minun suhtautuminen. Nykyään ei oikeastaaan edes kiinnosta, vaan ärsyttää koko äijä ja se kun ei ole munaa sanoa mitä itse haluaa aina on jonkun muun vika!!!
Ja mä myös en voi sietää valehtelua, teot pitää olla sellaisia että niiden takana voi seistä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
joo, pirttihirmut usein tiedostavatkin itse olevansa pirttihirmuja..

joo ja naiset täällä, jotka itse jää ryyppäämään ja mies siellä hoitelee lapsia ja kotia. Sullekin se varmaan sopis?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
haha... ootte te naiset hirveitä. Pidät ilmeisesti miehen sen verran tossun alla, ettei ole aikaisemmin uskaltanut lähtee. Nyt sitten kun lähtee, niin joutuu esittää, ettei yhtään tekis mieli. Sitten sille vielä suututan. Säälin kyllä miestä koko sydämestäni.

Aijaaha, en ole ap, mutta mun mies tekee aina saman. ei huvita lähtee liirumlaarumia. Kova valehtelemaan muutenkin, enkä usko että syy on minun suhtautuminen. Nykyään ei oikeastaaan edes kiinnosta, vaan ärsyttää koko äijä ja se kun ei ole munaa sanoa mitä itse haluaa aina on jonkun muun vika!!!
Ja mä myös en voi sietää valehtelua, teot pitää olla sellaisia että niiden takana voi seistä!!!!

no tässä ei nyt keskusteltu sun äijästäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En soittaisi, enkä ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt sitä että vaimo odottaa hereillä kunnes mies palaa viihteeltä.

Mies, joka ei halunnut edes jäädä, ei jäisi...

Höpö höpö!
Vaikka aluks saattaakin tuntua siltä, että ei välttis hotsittais niin monesti se mieli muuttuu kylillä ja huomaa, että siellä onkin ihan kivaa.
Niin mullekkin käy monesti.

Ap:lle. Soita vaan jos haluut soittaa, kunhan soitat semmoisen ystävällisen puhelun eikä mitään tivaamista!

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

no tässä ei nyt keskusteltu sun äijästäs.

No ei. mutta pystyin yhdistämään nuo jutut siihen. Joo, ja ehkä ei samanlaista mutta mainitsimpa nyt kuitenkin. Tuo lainaus nyt vaan sattu tulemaan tuosta, sorry!

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Samaa mieltä!

Peesi.

AP, rehellisesti; kuinka monta kertaa olet nyt soittanut miehellesi? Ja tähän lasketaan nyt myös tekstarit sekä soitot joihin mies ei ole vastannut.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Samaa mieltä!

Peesi.

AP, rehellisesti; kuinka monta kertaa olet nyt soittanut miehellesi? Ja tähän lasketaan nyt myös tekstarit sekä soitot joihin mies ei ole vastannut.

kun mies lähetti sen auto tekstarin, tekstasin perään koska se oli outo. Vastausta ei kuuluut joten soitin tunnin päästä siitä (enkä ollut v-mäinen, vaan kyselin vaan että mitä se tarkoitti ja oliko siis muuttanut mieltänsä) sen jälkeen en oo soittanut tai tekstannut enkä aiokaan soittaa mitä järkeä siinä nyt olis. En siis tosiaankaan kuulu niihin naisiin (ja tunnen niitä) jotka soittelee joka tunti ja kyselee kokoajan perään. Tässäkin tapauksessa en olisi tekstannut tai soittanut kertaakaan jos siinä ekassa viestissä olisi sanonut vain muuttaneensa mieltään.

Nopeasti vaan täälä aina leimataan ihminen ja oletetaan olevan jonkinlainen vaikka tilanne olisi ihan toinen... ja täältä kyllä löytyy niitä täydellisiä naisia joilla o neuvoja ja kritiikkiä joka asiaan.

Olen minäkin monesti muuttanut mieleni, ei ole huvittanut lähteä (koska olen aina laiska lähtemään mihinkään) mutta onkin ollut hauskaa jne... Eikä mun mies ole kyllä siitä ikinä hikeentynyt. Itsekin voisin myös sanoa että jouduin auton jättämään, koska joutuuhan sen jos ottaa kuppia! Enkä tosiaan sillä yrittäisi väittää että joku on minut pakottanut.

Ymmarran taysin ap:ta. Miksi monet miehet oikeesti kiertelee ja kaartelee kun helpommalla paasisi jos sanoisi suoraan mita ajattelee ja on rehellinen. Mua kanssa potuttaa tollaset liirum laarum aijat jotka syyttaa vaimoaan joka asiasta, eika muka uskalla sanoa suoraan. Miten niin uskalla??? Valehtelusta nyt melkein jokainen suuttuu.

Yhteistyössä