olisiko väärin jos soittelisin miehen perään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
niin. vähän sama meininki kun täällä joku kertoi seurustelevansa ukkomiehen kanssa niin sitä haukuttiin ties miksi huoraksi. miehellä itselläänhän ei ole mitään valinnanvaraa tekemisiinsä, eiks je. naiset oikeasti, se on oksettavaa kuinka ala-arvoisesti te ajattelette miehistä. HYI.

Joo toi on kans ihan muiden kuin miehen ittensä vika. :D

Mun ukkoa saa ainaki ihan vapaasti yrittää pokailla kuka tahansa. B)

Alkuperäinen kirjoittaja saako arvata:
se on se seura tekee kaltaiseksi-juttu. Kaikki sanoo, että murkkuikäisen kaveripiiriä tulee valita tarkkaan. Sama se on miehillä ja etenkin humalassa ne taantuu lapsen tasolle..

Voi elämä sentää, mulle ainaski riittää se että mä kasvatan oman lapseni, mä jaksais enää mitää miestä alkaa kasvattaan.

Aikuinen ihminen on vastuussa omista teoistaan, menemisistään ja juomisistaan. Eikä kaverit. Vaikka ois kuin kusipäisiä tai muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Kyllä niin joo tosiaan, kaverit ne juottaa ja yllyttää. Miehellä ei oo mitään jakoja, kiinni sitovat ja väkisin kurkkuun viinat kaatavat. Sitten nauravat ja naittavat ensimmäiselle vastaantulevalle.

Näin se homma etenee. Voi miesparkaa mihin on joutunut! :'(

Raasu reppana. Huomenna vaimo sit paijaa ja silittää, kun kaverit on niin kusipäitä ja ilkeitä. Ettäs kehtaavatkin perheellisen miehen yllyttää moiseen!

mua vaan rupee ärsyttämään entiesestään, koska tajuan nyt että tietenkin se meinas jäädä mutta miks ihmeessä piti mennä lupailemaan ettei jää ja ettei edes viihdy siinä seurassa. Ja joo, siinä viestissä jo sanoi että JOUTUI jättämään autonsa, ihan niin kuin ei olis ollut oma valinta vai??? No mä nyt kuitenkin sit soitin ja kysyin että miten niin joutui jättää auton ja kuka nyt sit ajaa... ja selvishän se että oli ihan oma valintansa ja joo myöhäseks menee. Mutta jos aloittaa tollai AIKUINEN MIES niin ettei sano suoraan totuutta, niin mitä tässä sitten pitäis oikein ajatella??

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
mua vaan rupee ärsyttämään entiesestään, koska tajuan nyt että tietenkin se meinas jäädä mutta miks ihmeessä piti mennä lupailemaan ettei jää ja ettei edes viihdy siinä seurassa. Ja joo, siinä viestissä jo sanoi että JOUTUI jättämään autonsa, ihan niin kuin ei olis ollut oma valinta vai??? No mä nyt kuitenkin sit soitin ja kysyin että miten niin joutui jättää auton ja kuka nyt sit ajaa... ja selvishän se että oli ihan oma valintansa ja joo myöhäseks menee. Mutta jos aloittaa tollai AIKUINEN MIES niin ettei sano suoraan totuutta, niin mitä tässä sitten pitäis oikein ajatella??
sitä että on muutakin salattavaa jos valehtelu menee jo tottumuksella.

Millainen on sun suhtautuminen siihen, kun mies sanoo menevänsä poikien kanssa ulos?

Onko se sellainen, että miehen on mukava lähteä ja mukava tulla kotiin? Vai sellainen, että miehen pitää vähän valehdella ja kaunistella totuutta jotta pääsisi lähtemään ilman suurta draamaa?

me vaimot ollaan joskus sellaisia pirttihirmuja, ettei menojalka-viisumia saa ilman valkoista valhetta siitä, että kuinka mieluisaa/vastenmielistä se lähtö on ja kuinka kauan siellä reissussa onkaan tarkoitus olla.
suosittelen ap:lle nukkumaanmenoa...zzz...

haha... ootte te naiset hirveitä. Pidät ilmeisesti miehen sen verran tossun alla, ettei ole aikaisemmin uskaltanut lähtee. Nyt sitten kun lähtee, niin joutuu esittää, ettei yhtään tekis mieli. Sitten sille vielä suututan. Säälin kyllä miestä koko sydämestäni.

hoh hoh mitä vastauksia jälleen |O

Jospa nyt vaan soitat nätisti ja kysyt pääseekö se mies millään kotiin ja mihin aikaan se on tulossa, jos kerran vaivaa? Reippaasti vaan,eihän tuo ole mitään kyttäämistä vaan tarkistat vaan uuden muuttuneen aikataulun?

Mies on kai(?) aikuinen, joten itsepä on seuransa ja viinansa (?) valinnut.

No ehkä se muutti mielensä?! Ehkä se eka meinaski tulla kohta kotii mutta sitten alkoikin viihtymään ja aatteli et oiski kiva jäädä kavereiden kans ulos?!

Eiköhän tuo AIKUINEN MIES osaa itse päätöksensä tehdä, mä en tajua et mikä tos on niin vaikeeta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Millainen on sun suhtautuminen siihen, kun mies sanoo menevänsä poikien kanssa ulos?

Onko se sellainen, että miehen on mukava lähteä ja mukava tulla kotiin? Vai sellainen, että miehen pitää vähän valehdella ja kaunistella totuutta jotta pääsisi lähtemään ilman suurta draamaa?

päinvastoin, lähtiessä kun sanoi että on vain pari tuntia, minä sanoin että luulin että ois myöhään, mutta se snaoi että EI vaan tulee heti takas... siksi se pänniikin, kun ensin olin asennoitunut että on myöhään ja on miten on, mutta sitten se itse kertoi ihan muuta ja sitten muutti mieltänsä muttei sanonut että muutti mieltänsä vaan sanoi että JOUTUI jättää auton ja ei siksi pääse heti takas (joka ilmeni jo valheeksi) mä en siis missään nimessä ollut alunperin sillä asenteella että sen ois tarvinnut valehdella, ajattelin vaan että ois kiva tietää kauan aikoo olla ja sit kun sanoi ettei jää niin olin asennoitunut että jäis vielä iltaa kahenkesken, muttei sit jäänytkään...

Ap, kato peiliin, oikeasti. Sieltä se vastaus löytyy.

Jos haluat koiran, niin hanki koira. Älä kohtele miestä kuin koiraa tai lasta. Teidän PITÄISI olla tasa-arvoisia. Minkä ihmeen takia mies on juuri nyt tilivelvollinen mitä päätettä käytti sanoessaan JOUTUI? Miksi et voi antaa miehen nyt vaan olla, kun itsekin sanoit ettei hän koskaan käy missään. Mikset anna vaan olla ja toivota hauskaa iltaa. Suosittelen todellakin vaihtamaan asennetta.

Voin kuvitella, tosi kiva vastailla kavereiden kuullen vaimon mäkämäkäsoittoihin että Miksi käytit sanaa JOUDUIT ja kuka ajaa ja milloin tulet ja missä olette ja oliko pakko sanoa JOUDUIN ja mikset sanonut että jäät ja haluat jäädä ja et sä edes rakasta mua.

Ap, kato peiliin, oikeasti. Sieltä se vastaus löytyy.

Jos haluat koiran, niin hanki koira. Älä kohtele miestä kuin koiraa tai lasta. Teidän PITÄISI olla tasa-arvoisia. Minkä ihmeen takia mies on juuri nyt tilivelvollinen mitä päätettä käytti sanoessaan JOUTUI? Miksi et voi antaa miehen nyt vaan olla, kun itsekin sanoit ettei hän koskaan käy missään. Mikset anna vaan olla ja toivota hauskaa iltaa. Suosittelen todellakin vaihtamaan asennetta.

Voin kuvitella, tosi kiva vastailla kavereiden kuullen vaimon mäkämäkäsoittoihin että Miksi käytit sanaa JOUDUIT ja kuka ajaa ja milloin tulet ja missä olette ja oliko pakko sanoa JOUDUIN ja mikset sanonut että jäät ja haluat jäädä ja et sä edes rakasta mua.

ja eihän mua siis se haittaa että on kavereitten kanssa ulkona niin myöhään kuin haluaa, vaan se, että taas kerran ei voi komunikoida asioita suoraan niin kuin ne on ja myönsi itsekin että se autojuttu oli niin ettei siis JOUTUNUT jättää sitä (niin kuin alunperin viestitti) vaan itse halusi niin, mutta miksi sitten piti sanoa että jouduin jättämään auton jne.

Alkuperäinen kirjoittaja :p:
Mua kyllä oikeesti kiinnostais että mitä sille autolle tapahtu ja miten niin se jäi johonkin? (vai siis onko se selvä että auto jäi kun alko juomaan). Muuten mä en kyllä miehelle soittele perään mut toi kiinnostais oikeesti. Miksei voinu heittää autoa kotiin ja sitte mennä kunnolla ulos?

No varmaankin jäi siks, että mies on juonut jotain. Ei kai sitä nyt kukaan oon pakottanut mihinkään jättämään :)

Se mies on viettämässä iltaa kavereidensa kanssa ja täällä jo puhutaan, kuinka se pettää, ja on jo keksitty sille selityksetkin valmiiks. Onks täällä vähän katkeroitunutta ja elämässään pettynyttä porukkaa paikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja eihän mua siis se haittaa että on kavereitten kanssa ulkona niin myöhään kuin haluaa, vaan se, että taas kerran ei voi komunikoida asioita suoraan niin kuin ne on ja myönsi itsekin että se autojuttu oli niin ettei siis JOUTUNUT jättää sitä (niin kuin alunperin viestitti) vaan itse halusi niin, mutta miksi sitten piti sanoa että jouduin jättämään auton jne.

Tuo on kyllä ärsyttävää aivan varmasti. :/

Mut jos hällä tosiaan on mieli muuttunut kesken illan. (mutten siltikään kyllä ymmärrä, että pitää alkaa puheleen omiaan.)

Koska se pelkäs sua ja sun reaktiota. Eikä suotta.

Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Alkuperäinen kirjoittaja :p:
Mua kyllä oikeesti kiinnostais että mitä sille autolle tapahtu ja miten niin se jäi johonkin? (vai siis onko se selvä että auto jäi kun alko juomaan). Muuten mä en kyllä miehelle soittele perään mut toi kiinnostais oikeesti. Miksei voinu heittää autoa kotiin ja sitte mennä kunnolla ulos?

No varmaankin jäi siks, että mies on juonut jotain. Ei kai sitä nyt kukaan oon pakottanut mihinkään jättämään :)

No semmosen kuvan tosta ap:n tekstistä sai että mies on pakotettu jättämään auton johonkin :D Mä henk.koht kyllä heittäisin miehen takas kaupunkiin että saatais auto kotiin yöks eikä tarvi huomen aamul lähteä hakeen sitä mistään.. Mut kuten sanottu, mua tässä asiassa kiinnosti enemmänki se että miksi auto ei oo kotona eikä se missä mies on :D

Lopeta jo!

Sua pännii se sanavalinta, tuli selväksi jo. Mutta älä nyt herran jumala sen takia miehen perään soittele, ja koita unohtaa koko juttu. Sanoi ettei mies koskaan käy missään. Näinkö palkitset sen että kerrankin menee ja yrittää pitää kivaa? Niele nyt se sana ja pääte ja ole tyytyväinen että miehellä on kiva ilta.

Mä itse ymmärrän hyvin sun miestä. Olen kerran jos toisenkin ollut autolla käymässä kavereilla ja sitten ottanutkin tarjotun lasillisen ja päättänyt jäädä kaupunkiin, soittanut miehelle että taidan joutua jäämään tänne yöksi. enkä todellakaan ole tarkoitrtanut että kukaan mua asellaa uhkaisi. Mies tajunnut sanomattakin että nautin alkoholia ja se on täysin ok, tietenkin.

Yhteistyössä